ادویه ساب دستی قرمز مدل Moulin برند متالتکس

ناموجود

برند:

کد کالا:
24281423

ویژگی های محصول

  • ساخت شرکت متالتکس
  • برند سوئیسی
  • وزن ۱۵۰ گرم
  • جنس پلاستیک
  • ابعاد ۱۰*۶*۶ سانتی‌متر
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ادویه ساب دستی قرمز مدل Moulin برند متالتکس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

Red Moulin

ابعاد

10 × 6 × 6 سانتی متر

رنگ

قرمز

سایر مشخصات

مناسب برای آسیاب کردن نمک،فلفل و سایر ادویه ها برند سوییسی متالتکس

وزن

150 گرم

جنس

پلاستیک

معرفی ادویه ساب دستی قرمز مدل Moulin

ادویه ساب مدل Red Moulin تولید شرکت متالتکس و از جنس پلاستیک با کیفیت بالا ساخته شده است. این ادویه ساب رنگ های متنوع ای دارد که می توانید مطابق با سلیقه خود یکی از آنها را انتخاب کنید. ادویه ساب خارجی تیغه تیزی دارد و به خوبی می تواند مواد غذایی را خرد کند. با استفاده از ادویه ساب خارجی در وقت خود صرفه جویی کنید سریع و به راحتی تمام ادویه های خود را خرد کنید. ادویه ساب یکی از وسایل ساده و کاربردی برای آشپزخانه شما است که زمان آماده سازی غذای شما به طرز چشمگیری کاهش می دهد. ادویه ساب سوئیسی طراحی منحصر به فردی دارد کار با آن آسان می باشد برای این کار سر ادویه ساب را باز کرده و مخزن آن را با ادویه پر کنید و سپس آن را بچرخانید.

بعد از استفاده از ادویه ساب می توانید آن را به راحتی با یک دستمال مرطوب تمیز کنید و یا از ماشین ظرف شویی برای شستشو آن استفاده کنید. با ادویه ساب خارجی به راحتی ادویه های خود را خرد کنید و از طراوت آنها لذت ببرید. ادویه ساب سوئیسی متالتکس برای خرد کردن تخم گشنیز، دانه خردل،فلفل، فلفل سفید، فلفل سیاه ونمک دریایی و… بسیار مناسب است. این ادویه ساب برای استفاده روزمره طراحی شده و ماندگاری بالایی دارد سال ها می توانید از آن استفاده کنید. یکی از مزیت های ادویه ساب خارجی کیفیت بالای آن است که مانند فلز زنگ نمی زند و با گذشت زمان در اثر استفاده زیاد تغییر شکل نمی دهد. شما می توانید از این محصول با کیفیت در هتل ها، رستوان ها و… استفاده کنید.

محصولات منتخب