جا ادویه استیل دو طبقه برند متالتکس مدل City Line

ناموجود

برند:

کد کالا:
350712

ویژگی های محصول

  • برند متالتکس سوئیس
  • جنس استیل ضد زنگ
  • مناسب برای جای ادویه
  • دو طبقه
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جا ادویه استیل دو طبقه برند متالتکس مدل City Line”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

وزن 2000 گرم
مدل

City Line

ابعاد

37.5×34.5×13 سانتی متر

سایر توضیحات

بسیار مقاوم و با کیفیت مقاوم در برابر زنگ ضدگی بسیار کاربردی مقاوم در برابر بخار و حرارت برند سوییسی

وزن

820 گرم

معرفی جا ادویه استیل دو طبقه City Line

با قرار دادن ادویه ها درون جا ادویه استیل دو طبقه City Line به آشپزخانه خود نظم دهید. این جا ادویه استیل دارای دو طبقه بوده و می توانید تعداد زیادی از ادویه ها را درون آن قرار دهید. جا ادویه City Line، از استیل ضد زنگ و با کیفیت بالا طراحی شده است. سیم های طراحی شده در جلوی این جا ادویه، مانع از افتادن چاشنی ها می شود. دسته های جا ادویه استیل به شکل قلاب طراحی شده و می توانید به راحتی آن را در مکانی مناسب از آشپزخانه آویزان کنید. ابعاد مناسب این جا ادویه فضای کمی را در آشپزخانه شما اشغال می کند. علاوه بر این، تمیز کردن آن نیز آسان بوده و فقط کافی است با یک دستمال خشک جا ادویه را تمیز کنید.

این جا ادویه ای فوق العاده را می توانید، داخل کابینت یا کمد آویزان کنید. طراحی منحصر به فرد آن، این امکان را به شما می دهد، تا به راحتی به ادویه های خود در هنگام آشپزی دسترسی پیدا کنید.

  1. کیفیت بالا: جا ادویه استیل دو طبقه City Line از استیل ضد زنگ با رنگ نقره ای ساخته شده است.
  2. چند منظوره: به غیر از ادویه، شما همچنین می توانید از این جا ادویه استیل برای مواد ضروری آشپزخانه مانند روغن، بطر آب، حبوبات و… نیز استفاده کنید.
  3. نصب آسان: نیاز به نصب با ابزار خاصی ندارد دسته های جا ادویه استیل به شکل قلاب طراحی شده است که می توانید محصول را در هر جایی از آشپزخانه که می خواهید آویزان کنید.

محصولات منتخب