سفره رومیزی ترک برند مادام کوکو طرح شکوفه صورتی

برند:

کد کالا:
8682116236621

ویژگی های محصول

  •  کیفیت بالا
  • ساخت شرکت مادام کوکو
  •  برند ترکیه ای
  •  جنس PVC
  •  رنگ صورتی با طرح گل
  •  ابعاد 140 در 140 سانتی متر
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سفره رومیزی ترک برند مادام کوکو طرح شکوفه صورتی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

ابعاد 140 × 140 سانتیمتر
جنس

100% pvc

سایر ویژگی ها

– با پارچه مرطوب پاک شود
– اتو کشی نشود
– از سفید کننده استفاده نشود
– مناسب میز مربع شکل

ابعاد

140*140, 140*200 cm

معرفی رومیزی

رومیزی Exorde محصول برند مادام کوکو می باشد. مادام کوکو از برندهای مطرح و معتبر کشور ترکیه است که به طور مستقیم در ۹۰ کشور جهان حضور دارد. مادام کوکو برای تولید این نوع از رومیزی های خود از PVC استفاده کرده است. ماده ای مقاوم و مستحکم که حتی در مکان هایی چون رستوران ها و غذاخوری ها که دارای خدمات روزمره به مشتریان هستند نیز ماندگاری بالایی دارد. این رومیزی ترک دارای طرحی از گل های سفید بر روی زمینه ای طوسی رنگ است. طرحی بسیار زیبا و جذاب که می توان زیبایی میز پذیرایی شما را دوچندان کند. از سوی دیگر این طرح باعث شلوغ به نظر رسیدن میز نمی شود. برای زیباتر شدن میز پذیرایی می توانید برخی از عناصر روی میز مانند دستمال سفره ست کنید. این رومیزی دارای شکلی مربعی و ابعاد ۱۴۰ در ۱۴۰ سانتی متر می باشد. بنابراین برای میزهای مربعی شکل قابل استفاده می باشد.

رومیزی های PVC مانند رومیزی ترک Exorde برای مکان هایی که احتمال ریخته شدن غذا روی میز وجود دارد مانند منازلی که بچه ها در آن حضور دارند و یا کافه ها و رستوران ها انتخابی ایده آل است زیرا می توان آن ها را به سرعت تمیز کرد. برای تمیز کردن رومیزی خارجی Exorde کافیست از یک دستمال مرطوب استفاده کنید. به یاد داشته باشید استفاده از مواد سفید کننده و یا حرارت برای این نوع رومیزی ها مجاز نمی باشد. همانطور که ذکر شد از این رومیزی ترک نه تنها در منازل بلکه در کافه ها، غذاخوری یا رستوران ها نیز می توان استفاده نمود. کیفیت و ماندگاری بالای این محصول تا مدت ها نیاز شما به یک رومیزی زیبا و خوش نقش را برطرف خواهد ساخت.

محصولات منتخب