قوری شیشه ای 1250 میلی‌لیتری برند Pak-home ترکیه

برند:

کد کالا:
8680081433175

ویژگی های محصول

  • ساخت شرکت پاک هوم ترکیه
  • رنگ درب سفید، صورتی و مشکی
  • دارای تفاله گیر
  • گنجایش ۱۲۵۰ میلی لیتر
  • ابعاد ۱۴*۱۲*۱۰ سانتی‌متر
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قوری شیشه ای 1250 میلی‌لیتری برند Pak-home ترکیه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

ابعاد 14 × 12 × 10 سانتیمتر
گنجایش

1250 لیتر

سایر مشخصات

دارای طراحی ظریف و شیک

رنگ

سفید, صورتی, قرمز, مشکی

معرفی قوری شیشه پاک هوم Pak-home

مصرف چای و دمنوش ها نه تنها به صورت روزانه در میان ایرانیان رواج دارد بلکه بخش جدانشدنی پذیرایی ما در مهمانی و دورهمی ها محسوب می شوند. برای دم کردن این نوشیدنی های محبوب قبل از هر چیزی به یک قوری مناسب نیاز داریم. سابقه استفاده از قوری ها به صدها سال پیش و کشور چین باز می گردد. امروزه انواع مختلفی از قوری در طرح، جنس و ابعاد متفاوت تولید و روانه بازار می شود. قوری شیشه ای پاکهوم محصول ترکیه یکی از این قوری هاست. محفظه این قوری ترک از شیشه، و درب و دسته آن از پلاستیک ساخته شده است. بدنه شفاف قوری به شما این امکان را می دهد تا شاهد تمام مراحل آماده شدن نوشیدنی خود باشید. پلاستیکی بودن دسته باعث می شود، جابه جایی آن حتی هنگامی که قوری، داغ و حاوی نوشیدنی گرم است نیز آسان باشد.

بخشی از دسته روی بدنه شیشه ای قوری قرار دارد و مانع از تماس مستقیم دست با این بدنه گرم می شود. قسمت پلاستیکی قوری شیشه ای پاکهوم به دارای رنگ های مختلف می باشد. یک تفاله گیر فلزی نیز درون این قوری شیشه ای خارجی تعبیه شده است. این تفاله گیر در واقع نقش ظرف چای و یا گیاهان دم کردنی را ایفا می کند. ظرفی که مانع از پخش شدن این مواد در محفظه قوری می شود اما به آب گرم اجازه عبور می دهد. بنابراین با استفاده از این قوری خارجی، برای تهیه یک نوشیدنی عاری از تفاله، نیاز به خرید تفاله گیر به صورت مجزا نخواهید داشت. گنجایش قوری شیشه ای پاکهوم ۱۲۵۰ میلی متر است و برای مصارف خانگی و یا تجاری بسیار مناسب می باشد. از این قوری می توانید در منازل، کافی شاپ ها، رستوران و … استفاده کنید.

محصولات منتخب