Home » مجله اینترنتی » Uncategorized » مسئولیت اجتماعی فروشگاه اینترنتی ژرمن کالا

مسئولیت اجتماعی فروشگاه اینترنتی ژرمن کالا

رفاه حیوانات به معنای چگونگی کنار آمدن حیوان با شرایطی است که در آن زندگی می کند. تضمین رفاه حیوانات یک مسئولیت انسانی است که شامل در نظر گرفتن کلیه جنبه های بهزیستی حیوانات از جمله مسکن مناسب ، مدیریت ، تغذیه ، پیشگیری از بیماری و معالجه ، مسئولیت پذیری و برخورد انسانی است.
در حالی که معیارهای زیست محیطی و اجتماعی تاکنون مورد توجه اصلی قرار گرفته است ، رفاه حیوانات به همان اندازه مهم و اساسی در فعالیت یک کار تجاری است.
سالانه هفتاد و سه میلیارد حیوان برای غذا پرورش می یابد. با رشد روزافزون جمعیت جهان و رشد مورد انتظار اقتصادهای طبقه متوسط طی دهه های بعدی ، مطمئناً تقاضا برای محصولات دامی افزایش خواهد یافت. تقاضا برای غذای انسانی در حال افزایش است. شصت و هفت درصد از خریداران هنگام تصمیم گیری در مورد خرید مواد غذایی ، رفاه حیوانات را در نظر می گیرند
مسئولیت اجتماعی شرکت ها چیست؟
مفهوم مسئولیت اجتماعی یک شرکت (CSR) به دلیل تغییر ارزش های اجتماعی در دهه ۱۹۷۰ در جوامع غربی پدید آمد. به طور کلی ، CSR به ابتکار عمل توسط شرکتها یا سازمانها اشاره می کند تا نشان دهد آنها متعهد به برآورده کردن انتظارات جامعه هستند .
برنامه های مسئولیت اجتماعی شرکت با سه رکن توسعه پایدار ، پایداری اجتماعی ، اقتصادی و زیست محیطی مطابقت دارد. ابتکارات مشترک برنامه های CSR شامل شیوه های کار منصفانه ، حمایت از جامعه ، رویه های خوب زیست محیطی و ارزش های اقتصادی است. در حالی که تجارت عادلانه و مسائل زیست محیطی کانون اصلی برنامه های CSR بوده است ، رفاه حیوانات به سرعت در حال تبدیل شدن به یک موضوع برجسته CSR است زیرا نگرانی های اجتماعی برای رفاه حیوانات در سال های اخیر به طور قابل توجهی افزایش یافته است .
یکی از تأثیرگذارترین تأثیرات تجارت پایدار و مسئول ، توانایی آن در تولید سریع تبلیغات مثبت برای یک سازمان است.
از طرف دیگر ، سازمانهایی که مسئولیت اقدامات شرکت ها را بر عهده نمی گیرند می توانند به اعتبار آنها آسیب جدی وارد کنند. بررسی سالانه رفتار شرکت ها نشان می دهد شرکت هایی که مسئولیت جتماعی را به عهده نمی گیرند اخلاقیات ضعیفی دارند و باعث آسیب به محیط زیست و مرتکب نقض حقوق بشر می شوند.
شایان ذکر است مشتریان علاقمند هستند با شرکت های مسئولیت پذیر که رفتار خیر خواهانه دارند در ارتباط باشند و این امر انگیزه خرید بیشتری در مشتری ایجاد می کند و این امر وفاداری مشتری را به همراه خواهدداشت.
مشتریان تنها افرادی نیستند که تعهد یک سازمان برای بهبود جهان را می پسندند حتی افراد شاغل در یک مجموعه ترجیح می دهند در سازمان ها و یا شرکت هایی مشغول به فعالیت شوندکه این امر بخشی از ارزش های ان شرکت باشد و برای خدمات اجتماعی وقت و هزینه صرف نماید. مجموعه این عوامل در کار باعث اعتبار یک مجموعه می گردد.
مسئولیت اجتماعی هر شرکت نقش مهمی در میزان رضایت و حفظ کارمندان دارد.
به طور کلی ، دیدن یک شرکت در حال انجام کار خیرخواهانه می تواند به سازمانهای دیگر الهام دهد که از این دادخواست چه در سطح محلی و چه در سطح جهانی پیروی کنند. این امر به شرکتهای با ذکاوت فرصت می دهد تا با شرکتهای دیگر که می تواند شامل مشتری یا همکار بالقوه باشد – همکاری کنند – و ضمن کمک به منافع بیشتر ، روابط ارزشمندی را توسعه دهند.
یکی از راههایی که رهبران شرکت ها می توانند این کار را عملی کنند رقابت برای جمع آوری پول بیشتر یا بیشترین تعداد ساعت داوطلبانه است در واقع نه تنها تأثیر مثبت را یک شرکت را افزایش می دهند ، بلکه به عنوان فرصت های بسیار خوبی برای همکاری های آینده است تا بهم خدمت کنند..
هیچ کس منکر این نیست که هدف نهایی یک شرکت کسب درآمد است. گرچه تمرکز روی مسئولیت اجتماعی هرشرکت می تواند با هزینه ای همراه باشد ، اما تأثیر خالص مثبتی در ایجاد شهرت ، جذب مشتری ، حفظ استعداد ، افزایش ارتباطات و سلامت مالی یک شرکت را به طور قابل توجهی بهبود می بخشند.
فعالیت‌های خیرانه و مستمر فروشگاه اینترنتی ژرمن کالا با کمک مالی به مراکز نگه داری و درمانی حیوانات از جمله سرخه حصار از اقدامات خیرخواهانه این شرکت است . فروشگاه اینترنتی ژرمن کالا با الهام از خیرین ارزشمندی همچون جناب اقای مهندس فرید کورس و سرکار خانم افسانه قاری ،خود را متعهد می‌داند همه جانبه در این امر خیر سهیم باشد.
در صورت تمایل می توانید کمک هایی نقدی خود را به شماره حساب های زیر واریز نمایید.
شماره کارت برای کیسه های درمانی :
۶۱۰۴-۳۳۷۹-۲۰۷۳-۵۱۳۹
شماره حساب شبای بانکی
IR 120 120 0100 0000 1552 095266 به نام فاطمه صادقی آهویی
و شماره کارت برای غذا رسانی
۶۰۳۷-۹۹۷۲-۶۱۴۵-۲۸۲۶ بانک ملی به نام پوریا رمضان