خانه » مجله اینترنتی » معرفی برند » معرفی برند انگلیش هوم

معرفی برند انگلیش هوم

برند انگلیش هوم ترکیه

برند انگلیش هوم یکی از برندهای زیرمجموعه هولدینگ تورگوت آیدین است. این هلدینگ بزرگ که با بیش از ۷۰ هزار کارمند از بزرگترین کارفرمایان ترکیه محسوب می شود، در سال ۱۹۵۸ توسط تورگوت آیدین تاسیس شد. این هولدینگ بعدها اقدام به خرید برندها و شرکت های مختلفی کرده و حوزه فعالیتش را در زمینه های مختلف گسترش داد.

تاریخچه انگلیش هوم (English Home)

برند انگلیش هوم در سال ۲۰۰۹ به این هولدینگ پیوست. در آن زمان محصولات برند انگلیش هوم در زمینه منسوجات خانگی فعالیت می کرد و تنها دارای سه فروشگاه در ترکیه بود. انگلیش هوم پس از پیوستن به هلدینگ تورگوت آیدین، به طور پیوسته مسیر رشد و شکوفایی را طی کرد و توانست در مدت زمانی کوتاه به برندی بین المللی تبدیل شود.

معرفی برند انگلیش هوم

در حال حاضر، انگلیش هوم دارای نزدیک به ۳۰۰ فروشگاه در سراسر ترکیه است. در برخی از شهرهای بزرگ ترکیه از جمله استانبول، آنکارا و… چندین فروشگاه انگلیش هوم در نقاط مختلف شهر وجود دارد. فروشگاه های انگلیش هوم محدود به کشور ترکیه نشده و این برند با تاسیس بیش از ۱۰۰ فروشگاه دیگر، محدوده خدمات خود را به کشورهایی چون یونان، بلغارستان، رومانی، اوکراین، لهستان، قبرس، ازبکستان، کویت، آذربایجان و گرجستان نیز گسترش داده است.

آخرین فروشگاه بخش بین الملل این برند، در لوزان سوییس تاسیس شده است. انگلیش هوم در تلاش است تا تعداد فروشگاه های حضوری و آنلاین خود را در سراسر جهان افزایش دهد.

محصولات برند انگلیش هوم

ماموریت انگلیش هوم

انگیزه اصلی انگلیش هوم، ایجاد فضایی آرام در محیط زندگی شماست، جایی که در آن کار یا استراحت می کنید و با عزیزانتان وقت می گذرانید. انگلیش هوم در هنگام تولید هر یک از کلکسیون های لوزام خانگی خود همواره این رویکرد را مدنظر قرار داده است.

این برند در طول دوران فعالیتش سعی کرده با عرضه محصولاتی به روز و منطبق با ترندهای روز و نیز با قیمتی منصفانه، به افراد مختلف در ساخت خانه رویاییشان کمک کند. به همین دلیل است که این برند در زمانی کوتاه مورد استقبال افراد مختلف، به ویژه کسانی که به دکوراسیون منزل خود اهمیت می دهند، قرار گرفت. از لوازم اتاق خواب تا لوازم سرویس بهداشتی، از اتاق نشیمن تا لوازم آشپزخانه و اتاق کودکان، هر آنچه برای ایجاد محیطی دلنشین و دوست داشتنی نیاز دارید، در میان محصولات انگلیش هوم خواهید یافت.

زمینه فعالیت برند انگلیش هوم و محصولات آن

همانطور که پیشتر بیان شد، برند انگلیش هوم در ابتدا در زمینه تولید منسوجات خانگی فعالیت می کرد. این برند به موازات ادامه فعالیت در این صنعت، تولیداتش را در بخش های دیگر لوازم خانگی نیز توسعه داد. در ادامه نگاهی به بخش های مختلف فعالیت این برند خوشنام ترک می اندازیم:

لوازم اتاق خواب

انگلیش هوم با ده ها محصول مدرن و زیبا، ظاهر اتاق خواب شما را متحول می سازد. محصولات انگلیش هوم همان راحتی، زیبایی و ظرافتی را به همراه دارند که همواره به دنبال آن بوده اید. ست های روتختی رنگارنگ انگلیش هوم در اندازه و مدل های مختلف می توانند نمایی چشمگیر به اتاق خواب شما ببخشند.

تمام این منسوجات از پارچه هایی منحصر به فرد و با دوخت عالی تهیه شده اند. پتو های انگلیش هوم نیز بافت، جنس، راحتی و زیبایی منحصر به فردی را به شما ارائه می دهند. این مدل های پتو ترک دارای طرح های مختلف اعم از اشکال هندسی، گل های تزیینی، نوشته، راه راه و… بوده و شما می توانید به سهولت پتویی متناسب با استایل اتاق خواب و طرح و رنگ آن را در میان محصولات انگلیش هوم یافته و انتخاب کنید.

لوازم اتاق خواب برند انگلیش هوم

لوازم آشپزخانه

با اکسسوری های آشپزخانه انگلیش هوم می توانید، میز پذیرایی منحصر به فردی آماده کنید. از ابزار آشپزی گرفته تا وسایل سرو و پذیرایی، هر آن چه برای تهیه و سرو غذا نیاز داشته باشید، انگلیش هوم در اختیار شما قرار می دهد. منسوجات و اکسسوری آشپزخانه و ظروف نگهدارنده و ذخیره مواد غذایی از دیگر محصولات این بخش است. از مشهور ترین لوازم آشپزخانه این برند ناب، رومیزی میباشد که در مجموعه ژرمن کالا، دسترسی خرید رومیزی های شیک انگلیش هوم را ارائه داده ایم.

 

لوازم سرویس بهداشتی

تمرکز انگلیش هوم در این بخش معطوف به تولید منسوجات بوده است. کلکسیون حوله های این برند دارای تنوع و رنگبندی بی نظیری است. این حوله ها، بافتی نرم و لطیف داشته و قدرت جذب رطوبت بالایی دارند. خصوصیاتی که در پادری های حمام این برند نیز مشاهده می شود.

 

لوازم دکوراسیون

از کوسن های زیبا و تزیینی گرفته تا انواع قاب عکس، شمع و گلدان، انگلیش هوم انتخاب های زیادی را برای تزیین و تغییر دکوراسیون منزل در اختیار شما قرار می دهد. اکسسوری های این بخش از محصولات انگلیش هوم علاوه بر جنبه تزیینی، کاربردی نیز هستند. مجموعه ژرمن کالا بهترین لوازم دکوراتیو را در برند های مرغوب خارجی ارائه می دهد.

لوازم تزئینی انگلیش هوم

فرش و گلیم

فرش و گلیم های انگلیش هوم علاوه بر ایجاد زمینه ای نرم و راحت، ظاهری شکیل و خاص به کف اتاق شما می بخشند. انگلیش هوم سعی کرده با عرضه فرش های بامبو، ژاکارد، شنیل، چاپی و پنبه ای پاسخگوی سلایق افراد مختلف باشد.

پوشاک

انگلیش هوم ست های راحتی متنوعی برای فصل های تابستان، بهار و زمستان تولید می کند. این لباس های راحتی برای همه سنین، در مدل های کلاسیک و مدرن و در قیمت های مختلف عرضه می شوند.

 

مشاهده همه ی محصولات برند انگلیش هوم

 

 

همه ی برند ها

 

 

برچسب ها

دسته بندی مقالات

مشتاقانه منتظر دریافت نظرات شما دوستان عزیز هستیم





For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.