خانه » مجله اینترنتی » جشنواره ها و تخفیف های ژرمن کالا » دوشنبه ها فقط از ژرمن کالا خرید کنید

دوشنبه ها فقط از ژرمن کالا خرید کنید

دوشنبه-ها-فقط-از-ژرمن-کالا-خرید-کنید-

ژرمن کالا از بزرگترین واردکنندگان لوازم خانگی اروپا در ایران است. شرکتی که پس از سال ها تجربه در زمینه واردات لوازم صنعتی، این بار به سراغ لوازم خانه رفته و بهترین ها را از بازار اروپا انتخاب و در اختیار خریداران ایرانی قرار داده است. ژرمن کالا با عرضه بیش از 4000 کالا در بخش های مختلف، ارسال سریع و ضمانت 7 روزه بازگشت، گامی بزرگ در جهت رفاه حال خریداران برداشته است. در ژرمن کالا کیفیت حرف اول را می زند، تنوع بالا موجب نشده تا ژرمن کالا از کیفیت محصولاتش بکاهد و همواره به سراغ برترین های هر صنعت رفته است. نگاهی به بخش های مختلف کالاهای عرضه شده در ژرمن کالا، اثباتی بر این مدعاست: دوشنبه روز خرید از ژمن کالا است.

جدیدترین اکسسوری های آشپزخانه در ژرمن کالا

هیچ چیز به اندازه اکسسوری آشپزخانه نمی تواند لذت تهیه و سرو غذا را برای شما دوچندان کند. دنیای اکسسوری های آشپزخانه دنیایی بسیار متنوع است و بازار لوازم و ابزار آشپزی، سالانه با محصولات جدیدی به روز می شود. ژرمن کالا با ارائه جدیدترین های بازار شما را هم پا با بازارهای اروپا به روز نگه داشته و بهترین ها را برای شما فراهم کرده است. در کلکسیون اکسسوری های آشپزخانه ژرمن کالا با برندهایی چون ایکیا، متالتکس، آرزوم، آرنیکا و… رو به رو خواهید شد.

برندهایی معتبر و صاحب سبک که به صورت مداوم محصولاتشان را مطابق با نیازهای روز و نظر مصرف کنندگان به روز ساخته و گامی جدید برای بهبود شرایط زندگی مصرف کننده برمی دارند. در ژرمن کالا محصولاتی متنوع شامل وسایل کوچک برقی، ظروف و تجهیزات سرو، ابزارهای آشپزی و ارگانایزر در طرح و شکل های مختلف عرضه شده است. تمام این محصولات با ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی در اختیار شما خریداران ایرانی قرار گرفته است.

تخفیف دوشنبه های فروشگاه ژرمن کالا

تغییر دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی با اکسسوری های آلمانی ژرمن کالا

تنوع محصولات ژرمن کالا در بخش لوازم حمام و سرویس بهداشتی شما را شگفت زده خواهد کرد. عمده ی این محصولات، تولید برندهای آلمانی ونکو و کلین ولکه می باشد. برندهایی با بیش از نیم قرن تجربه که از صاحب نامان صنعت لوازم بهداشتی این کشور محسوب می شوند. از ست های کامل سرویس بهداشتی گرفته تا اکسسوری های مختلف حمام، هر آن چه برای تغییر دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی خود به آن احتیاج داشته باشید، در ژرمن کالا عرضه شده است.

جاصابونی، جامایع دستشویی، جا پنبه ای، فرچه و سایر لوازم سرویس بهداشتی در رنگ ها و طرح های مختلف، انتخاب را برای شما بسیار آسان ساخته است. برای تجهیز حمام خود نیز می توانید سری به پرده حمام، قفسه و نگهدارنده ها و نیز لوازم جانبی حمام ژرمن کالا بزنید. کیفیت و طراحی منحصر به فرد این محصولات آلمانی همان کیفیتی است که از تولیدات کشور آلمان انتظار می رود.

خوابی آرام و راحت با مجموعه کالای خواب ژرمن کالا

بهترین و باکیفیت ترین تشک طبی و بالش طبی را می توانید از کلکسیون کالای خواب ژرمن کالا خریداری نمایید. کالای خواب ژرمن کالا محصول برند باسابقه و خوشنام دانلوپیلوی آلمان است. برندی با استانداردهای بین المللی که نام اولین تولید کننده کالای خواب لاتکس طبیعی در جهان را یدک می کشد. دانلوپیلو به منظور بهبود شرایط خواب مصرف کنندگان از لاتکس کاملا طبیعی استخراج شده از صمغ درختان کائوچو برای ساخت انواع کالای خواب از جمله تشک، تاپر و بالش طبی استفاده می کند.

لاتکس در فرم طبیعی خود ماده ای بسیار ماندگار و بادوام با خواص منحصر به فرد هایپوآلرژنیک است. ماده ای که در برابر قارچ، کپک، باکتری و سایر عوامل آلرژی زا بسیار مقاوم است و محیطی سالم برای خواب فراهم می کند. برای روکش این کالاهای خواب طبی و منحصر به فرد می توانید از سرویس های روتختی ترک عرضه شده در ژرمن کالا استفاده کنید. روبالشی، روتشکی، روکش لحاف و ملحفه ژرمن کالا محصول صنعت منسوجات ترکیه است.

صنعتی که به دلیل کیفیت بالای نخ و دوخت عالی محصولاتش از محبوبیت زیادی در کشورهای مختلف برخوردار است. محصولات برندهایی چون انگلیش هوم، مادام کوکو، انلورا و… را می توانید در مجموعه سرویس های روتختی ژرمن کالا مشاهده و خریداری نمایید.

دوشنبه-ها-فقط-از-ژرمن-کالا-خرید-کنید-

دوشنبه های شگفت انگیز ژرمن کالا

کمپین های تخفیف فروشگاه اینترنتی ژرمن کالا همواره زبانزد مشتریان همیشگی این فروشگاه بوده است. ژرمن کالا هر ساله به مناسبت های مختلفی مذهبی، ملی و فرهنگی اقدام به برگزاری کمپین های تخفیف ویژه می کند. اما این بدین معنا نیست که در سایر روزهای سال ژرمن کالایی ها از تخفیفات بی بهره باشند.

در دوشنبه های شگفت انگیز ژرمن کالا، هر هفته تعدادی از پرفروش ترین محصولات این شرکت در بخش شگفت انگیز سایت با تخفیف ویژه عرضه می شوند. این تخفیفات روی محصولات مختلف از دسته های گوناگون تا میزان 30% اعمال می شود. برای برخورداری از این تخفیفات ویژه و خریدی مقرون به صرفه و ارزان، دوشنبه های ژرمن کالا را فراموش نکنید!

برچسب ها

دسته بندی مقالات

مشتاقانه منتظر دریافت نظرات شما دوستان عزیز هستیم





For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.