خانه » مجله اینترنتی » کالا و محصولات خواب » بهترین برند روتختی ترک

بهترین برند روتختی ترک

مارک-های-معروف-روتختی-ترک-کدامند-

شما یک سوم عمر خود را در میان پارچه های روتختی می گذرانید. بنابراین اگر می خواهید از داشتن خوابی راحت و آسوده مطمئن شوید، باید یک ست روتختی کامل و باکیفیت داشته باشد. ست های روتختی عمدتا شامل روبالشی، روکش لحاف و ملحفه هستند که هر یک وظیفه پوشش و محافظت از یک کالای خواب را برعهده دارند. برای خرید یک ست روتختی استاندارد و مناسب، فاکتورهای زیادی همچون جنس، ابعاد، طرح و رنگ را باید در نظر گرفت.

در این میان مهمترین عامل جنس و نوع پارچه ایست که در تولید این روکش ها استفاده شده است. پارچه های ترک از مرغوب ترین و باکیفیت ترین پارچه های بازار هستند. قدمت صنعت نساجی ترکیه به دوران امپراطوری عثمانی باز می گردد. ترکیه از آن زمان تا کنون، همچنان کشوری مهم در صنعت منسوجات جهان باقی مانده است.

اطلاعات عمومی در مورد تاریخچه روتختی

در سال ۲۰۱۹ این کشور پنجمین صادرکننده پارچه و منسوجات در سراسر جهان بوده است. این صنعت همچنان در حال رشد است و نسبت به سال ۲۰۰۰ میلادی، صادرات آن به دو برابر افزایش یافته است. آلمان، انگلیس، اسپانیا و ایتالیا از بزرگترین واردکنندگان منسوجات ترک هستند.

در کشور ما نیز منسوجات و پارچه های ترک طرفداران زیادی دارند. ست های روتختی ترک یکی از اقلام پراستفاده ی این بخش به شمار می آیند. بیایید با چند برند مطرح ترک در این صنعت و نحوه خرید از آن ها آشنا شویم.

1. برند انگلیش هوم ترکیه ای از محبوب ترین مارک روتختی

روتختی انگلیش هوم گل قرمز و آبی

انگلیش هوم شرکتی کوچک در ترکیه با سه فروشگاه در این کشور بود که در زمینه منسوجات خانگی فعالیت می کرد. این برند در سال ۲۰۰۹ به یکی از بزرگترین هولدینگ های ترکیه، هولدینگ تورگوت آیدین پیوست. این پیوست آغاز جهشی بزرگ در رشد و شکوفایی این برند باسابقه شد. اکنون این شرکت، تنها در ترکیه نزدیک به ۳۰۰ فروشگاه مختلف دارد. حضور در ده ها کشور اروپایی نیز از دیگر دستاوردهای انگلیش هوم طی دهه گذشته بوده است و روز به روز خود را در لیست بهترین برند های کالای خواب بیشتر جا کرده است.

گرچه انگلیش هوم محدوده تولیداتش را به حوزه های مختلف گسترش داد، اما همچنان به تولید منسوجات خانگی درجه یک و مرغوب ادامه داده است. ست های روتختی ۱۰۰% پنبه این برند با طرح های زیبای الهام گرفته از هنر شرق و غرب توجه بسیاری از مصرف کنندگان اروپایی را به خود جلب کرده است. با انگلیش هوم راحتی و زیبایی را به تختخواب خود بیاورید.

 

<< مشاهده قیمت و خرید روتختی از برند های ترکیه ای ژرمن کالا >>

 

برند انلورا از برترین مارک های روتختی

روتختی انلورا

یکی دیگر از برندهای شاخص در صنعت منسوجات ترکیه برند انلورا می باشد. ست های روتختی تماما نخ پنبه انلورا بافتی نرم و سبک داشته و در تماس با پوست بدن ایجاد حساسیت های پوستی نمی کند. تولیدات انلورا تنوع زیادی در طرح و رنگ دارند و به راحتی می توانید ست مورد پسند خود را در میان محصولات این برند بیابید. این منسوجات به دلیل نوع بافت، مواد به کار رفته و نیز شماره نخ، پارچه های نرم، مقاوم و مناسب برای استفاده و شستشوی مکرر هستند.

یکی از کامل ترین ست های انلورا ست های ۴ تکه هستند که شامل دو عدد روبالشی، یک عدد روکش لحاف و یک ملحفه می باشند. در حال حاضر می توانید این ست ها را با نازلترین قیمت و به صورت مستقیم از سایت فروشگاه اینترنتی ژرمن کالا خریداری نمایید. این ست های روتختی ترک نه تنها برای مصارف خانگی بلکه برای استفاده در هتل ها و اقامتگاه ها نیز توصیه می شود.

برند مادام کوکو؛ از پر فروش ترین مارک های روتختی ترکی

روتختی نخی مادام کوکو طرحدار

اگر با بازار منسوجات ترکیه و اروپا آشنایی داشته باشید حتما نام برند مادام کوکو را شنیده اید. این برند از برندهای پیشرو در صنعت منسوجات و لوازم دکوراتیو کشور ترکیه است. این برند دارای ۳۰۰ فروشگاه در بیش از ۹۰ کشور جهان است. استقبال از این برند تا اندازه ایست که تنها بازدید سالانه از سایت آن به بیش از ۱۰۰ میلیون بازدید می رسد. یکی از ویژگی های روتختی های مادام کوکو استفاده از پارچه رانفورس در تولید آن هاست.

از آن جا که روتختی ها به صورت مستقیم با پوست بدن در ارتباطند و استفاده زیادی از آن ها می شود، جنس و نوع پارچه به کار رفته در ساخت آن ها از اهمیت زیادی برخوردار است. این نوع پارچه تراکم و استحکام بالاتری نسبت به سایر پارچه های متداولی هستند که در ساخت روتختی و روکش ها استفاده می شوند. پارچه های رانفورس ثبات رنگ بیشتری داشته و دچار آبرفت نیز نمی شوند.

بیشتر بخوانید:

راهنمای انتخاب بهترین رنگ برای لحاف و روتختی

خرید بهترین روتختی های ترک در ایران

برای خرید ست های روتختی ترک نیازی نیست به این کشور بروید یا به فروشگاه های ناشناس و نامعتبر تکیه کنید. خوشبختانه فروشگاه اینترنتی ژرمن کالا به عنوان یکی از بزرگترین واردکنندگان لوازم خانگی ترک و اروپایی در ایران، در سال اخیر اقدام به واردات جدیدترین ست های روتختی ترک کرده است.

کلکسیون روتختی های ژرمن کالا شامل تولیدات برترین های ترکیه است که با نازلترین قیمت و ضمانت اصالت و کیفیت در اختیار شما قرار گرفته است. تنها با چند کلیک ساده می توانید ست روتختی مناسب و دلخواهتان را انتخاب و آن را درب منزل تحویل بگیرید.

مقالات پیشنهادی ما

بهترین مارک های تشک طبی

بهترین مارک تشک طبی

کیفیت اصل و اساس ماندگاری هر برند است. در دنیای تشک رقبای زیادی وجود دارد که هر کدام با توجه به قدمت و کیفیت محصولات، محبوبیت متفاوتی دارند. البته دلیل دیگر محبوبیت انواع تشک طبی خدمات پس از فروشی است که هر برند نسبت به کالاهای خود در اختیار مصرف کننده قرار می دهد. ما در این مقاله قصد داریم بهترین مارک تشک های طبی ایران و جهان را به شما معرفی کنیم تا به راحتی دست به انتخاب بزنید.

ادامه مطلب

دسته بندی مقالات

مشتاقانه منتظر دریافت نظرات شما دوستان عزیز هستیم





For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.