خانه » مجله اینترنتی » جشنواره ها و تخفیف های ژرمن کالا » مرداد ماه پرتخفیف فروشگاه اینترنتی ژرمن کالا

مرداد ماه پرتخفیف فروشگاه اینترنتی ژرمن کالا

مرداد-ماه-پرتخفیف-فروشگاه-اینترنتی-ژرمن-کالا-

فروشگاه اینترنتی ژرمن کالا بزرگترین واردکننده مستقیم لوازم خانگی اروپایی در ایران است. هدف ژرمن کالا بهبود تجربه خرید شماست. با خیز پرشتاب دنیا به سمت دیجیتالی شدن، ژرمن کالا اینجاست تا سهولت، راحتی و اطمینان را هنگام خرید آنلاین به شما عرضه کند. از جدیدترین ابزارهای آشپزخانه تا ست های متنوع حمام و سرویس بهداشتی، از وسایل دکوراتیو و تزیینی منزل تا بهترین های کالای خواب، از لباس های رسمی و مجلسی تا کفش و لباس اسپرت، ژرمن کالا هر آنچه در زندگی روزمره خود به آن نیاز دارید برای شما فراهم کرده است.

 

در کنار این تنوع محصولات، تخفیفات آخر فصل، تخفیف ویژه خرید اولی ها و نیز کمپین های تخفیف مناسبتی ژرمن کالا به شما کمک می کند تا در هزینه های خود به مقدار زیادی صرفه جویی کنید. محصولات پرفروش این فروشگاه نیز به صورت هفتگی وارد چرخه تخفیف ویژه می شوند. لیست این اقلام را می توانید در قسمت پیشنهادهای شگفت انگیز در سایت این فروشگاه مشاهده کنید. این لیست همواره در حال به روزرسانی است و هر بار که آن را مرور کنید، کالایی جدید و مهیج دارد. با عضویت در سایت ژرمن کالا همیشه از جدیدترین کمپین های تخفیف، پیشنهادهای شگفت انگیز و تخفیفات ویژه مطلع خواهید شد.

مرداد-ماه-پرتخفیف-فروشگاه-اینترنتی-ژرمن-کالا-

عیدی مرداد ماه ژرمن کالا

با نزدیک شدن به اعیاد قربان و غدیر، ژرمن کالا در جدیدترین کمپین مناسبتی خود اقدام به برگزاری جشنواره عید تا عید کرده است. در طول این کمپین که از روز چهارشنبه ۳۰ تیر مصادف با عید قربان شروع و تا روز پنج شنبه ۷ مرداد ماه (عید سعید غدیر خم) ادامه می یابد، تمامی محصولات ژرمن کالا در بخش های “خانه و آشپزخانه”، “اتاق خواب”، “حمام و سرویس بهداشتی” و “پوشاک” مشمول تخفیف ۱۵ درصدی و محصولات بخش کالای خواب شامل تخفیف ۲۰ درصدی خواهند بود. تمام محصولات ژرمن کالا تولید برترین برندهای اروپایی است که هر کدام از پیشگامان و سرآمدان حوزه فعالیت خود به شمار می روند:

مرداد-ماه-پرتخفیف-فروشگاه-اینترنتی-ژرمن-کالا-

ژرمن کالا و لوازم خانگی آلمانی

بخش عمده محصولات ژرمن کالا محصول کشور آلمان است. بزرگترین کشور صنعتی اروپا که نامش بر روی یک کالا مهر تاییدی بر کیفیت آن است. اکسسوری های حمام و سرویس بهداشتی ژرمن کالا عمدتا محصول برندهای آلمانی ونکو و کلین ولکه می باشد. برندهایی با بیش از نیم قرن سابقه که در تولید محصولاتشان از بهترین مواد اولیه و به روزترین فناوری های ساخت استفاده می کنند. نتیجه اما مشخص است: اکسسوری هایی با طول عمر و ماندگاری بالا. در بخش کالای خواب، ژرمن کالا به سراغ اولین و بزرگترین تولیدکننده کالای خواب لاتکس طبیعی در جهان رفته است. شرکت دانلوپیلو بیش از ۸۵ سال پیش به تولید لاتکس طبیعی از صمغ درختان کائوچو و استفاده از آن در ساخت تشک های طبی روی آورد. اکنون این شرکت صاحب استانداردها و گواهینامه های بین المللی متعدد است و از معتبرترین برندهای کالای خواب جهان به شمار می رود.

ژرمن کالا و لوازم خانگی سوییسی

سوییس را ممکن است بیشتر به بانک ها و محصولات نستله بشناسید اما این کشور صاحب تولیدکنندگان مطرحی چون اشپیرلا و متالتکس در صنعت لوازم خانگی نیز می باشد. ست های سرویس بهداشتی رنگارنگ اشپیرلا، نگاه و توجه هر بیننده ای را به خود جلب می کند. این اکسسوری های زیبا و باکیفیت پایانی بر ظاهر یکنواخت و تکراری سرویس بهداشتی شما خواهد بود. شرکت متالتکس دیگر برند سوییسی است که محصولات آن در ژرمن کالا عرضه می شود. این شرکت از بزرگترین تولیدکنندگان اکسسوری های آشپزخانه در اروپا با تولید روزانه بیش از ۱۲۰ هزار محصول تحت گواهینامه های بین المللی ISO9001 و SA8000 است.

مرداد-ماه-پرتخفیف-فروشگاه-اینترنتی-ژرمن-کالا-

ژرمن کالا و جدیدترین های ایکیا

مسلما ایکیا نیازی به معرفی ندارد. برندی که سال ها عنوان بزرگترین تولیدکننده و فروشنده مبلمان در جهان را یدک کشیده و به دلیل طراحی منحصر به فرد محصولاتش از محبوبیت زیادی میان مصرف کنندگان کشورهای مختلف برخوردار است. اگر شما هم یکی از این مصرف کنندگان هستید می توانید جدیدترین تولیدات این برند سوئدی را در فروشگاه اینترنتی ژرمن کالا همراه با ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی خریداری نمایید.

ژرمن کالا و کالای ترک

صنعت ترکیه در دهه های اخیر پیشرفت چشمگیری داشته و بسیاری از برندها و تولیدکنندگان آن خود را محدود به این کشور نکرده و وارد عرصه رقابت بین المللی شده اند. یکی از حوزه های مطرح در صنعت ترکیه، صنعت نساجی آن است که توجه زیادی را در کشورهای اروپایی و آسیایی به خود جلب کرده است. ژرمن کالا نیز در بخش مد و پوشاک و منسوجات خواب خود به سراغ برندهای مطرح این کشور رفته است. انواع شومیز، شال و روسری، لگ و شلوار و… بخشی از کلکسیون پوشاک ترک ژرمن کالاست. در بخش منسوجات خواب نیز ژرمن کالا با عرضه مجموعه ای متنوع از سرویس های روتختی ترک گامی بزرگ در پاسخدهی به نیازهای مصرف کنندگان ایرانی در این بخش برداشته است.

با شرکت در کمپین عید تا عید، بهترین های بازار اروپا را از ژرمن کالا عیدی بگیرید!

 

 

برچسب ها

دسته بندی مقالات

مشتاقانه منتظر دریافت نظرات شما دوستان عزیز هستیم





For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.