خانه » مجله اینترنتی » معرفی محصولات حمام و سرویس بهداشتی » راهنمای خرید ست سرویس بهداشتی

راهنمای خرید ست سرویس بهداشتی

چند-نکته-خواندنی-درباره-ست-سرویس-بهداشتی-

وقتی صحبت از طراحی سرویس بهداشتی می شود، انعطاف پذیری زیادی وجود ندارد و به همین دلیل است که لوازم سرویس بهداشتی بخصوص ست سرویس بهداشتی نقش مهمی در تعیین سبک، استایل و ظاهر این فضا دارند. ست سرویس بهداشتی به طور کلی یکی از آخرین چیزهایی است که هنگام ساخت و یا بازسازی منزل به ذهن می آید. به همین دلیل، سرویس بهداشتی شما ممکن است قدیمی و معمولی به نظر برسد. در حالیکه با لوازم جانبی مناسب، سرویس بهداشتی شما ظاهری منحصر به فرد، لوکس، دنج و جذاب خواهد داشت.

از آنجا که سرویس های بهداشتی در مقایسه با اتاق های دیگر فضای کوچک تری را اشغال می کنند، انتخاب ست سرویس بهداشتی مناسب برای آن چالش برانگیز است. این امر به این دلیل است که شما نه تنها فضای کمی دارید بلکه لیستی طولانی از ملزومات دارید که در سرویس بهداشتی استفاده می شود. با این وجود، این مشکل را می توان با انتخاب اکسسوری های دو منظوره ی زیبا و کاربردی حل کرد. یافتن لوازم جانبی مناسب برای سرویس بهداشتی می تواند این روزها کار ترسناکی باشد، زیرا طیف وسیعی از مواد و طرح ها برای یک محصول واحد در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد. برای کمک به سهولت در این انتخاب، نکات زیر را در نظر بگیرید تا در نهایت با فضایی خیره کننده در سرویس بهداشتی خود مواجه شوید!

ست سرویس بهداشتی

در ابتدا به عملکرد اکسسوری ها توجه کنید

شما باید در مورد آیتم هایی که در سرویس بهداشتی شما به درستی به کار می آیند، هوشیار باشید. برخی از اقلام ست سرویس بهداشتی ضروری تر از سایر لوازم هستند و در صورت نبود فضای کافی می توان به آن ها اکتفا کرد. مهمترین اقلام یک ست سرویس بهداشتی، جامایع دستشویی، جامسواکی و فرچه توالت شوی هستند. در صورت امکان می توانید به سراغ سایر وسایل مانند جاپنبه ای یا جاصابونی بروید. در مورد اینکه چه کسی از فضا استفاده می کند، نیز فکر کنید. افراد مسن، کودکان خردسال و غیره زیرا این مورد می تواند نوع انتخاب شما و محل نصب اکسسوری های سرویس بهداشتی را تحت تاثیر قرار دهد.

سپس بودجه خود را در نظر داشته باشید

نگهدارنده برس توالت نقره فوق العاده زیبا به نظر می رسد. با این حال، هزینه آن پنج برابر قیمت کروم یا استیل است. تصمیمات ساده بر روی بودجه مانند این، می تواند به شما در خرید لوازم بیشتر برای سرویس بهداشتی کمک کند یا به شما اجازه دهد بودجه بیشتری را صرف لوازم ضروری تر کنید. البته به یاد داشته باشید برخی ست ها مانند ست سرویس بهداشتی استیل Ovada ونکو نسبت به ست های سرامیکی یا پلاستیکی گران تر باشند اما در نهایت دوام و طول عمر بالاتر، آن ها را به گزینه ای اقتصادی تبدیل می کند.

ست سرویس بهداشتی گران قیمت

حتما به سبک و استایل شخصی خود دقت کنید

مطلوب است اکسسوری های سرویس بهداشتی را متناسب با سبک و ظاهر مورد نظر خود انتخاب کنید. این ظاهر باید با استایل کلی سرویس بهداشتی و لوازم از پیش نصب شده در این فضا هماهنگ باشد، بنابراین در هنگام انتخاب ست سرویس بهداشتی توجه به جزئیات این فضا را فراموش نکنید. هماهنگی بین اجزای مختلف سرویس بهداشتی الزاما به معنای همرنگ بودن تمام این وسایل نیست بلکه تناسب بین طرح و رنگ مطرح است. برخی از افراد با ترکیب اکسسوری از ست های مختلف مجموعه ای زیبا و چشم نواز در سرویس بهداشتی خود گرداوری می کنند.

به امکانات سرویس بهداشتی خود توجه کنید

برخی از سرویس های بهداشتی روشویی بزرگی دارند که می توان از آن برای قرار دادن اقلام ست سرویس بهداشتی استفاده کرده. در این صورت آزادی عمل شما برای انتخاب نوع اکسسوری بیشتر است. به عنوان مثال می توانید از سینی برای قرار دادن اکسسوری هایی چون جامسواکی و جاصابونی خود استفاده کنید. ست های چون ست سرویس بهداشتی mallow کلین ولکه خود دارای سینی مخصوص هستند.

برخی دیگر از سرویس های بهداشتی نیز دارای قفسه و یا شلف هستند. قفسه ها در داخل سرویس بهداشتی مکانی ارزشمند است و بستری را نه تنها برای ذخیره سازی بلکه دکوراسیون فراهم می کند. قفسه ها که به طور معمول در بالای روشویی و زیر آینه قرار دارند، می توانند لوازم ضروری مانند جامسواکی را در خود جای دهند.

انتخاب ست سرویس بهداشتی مناسب دستشویی و سلیقه خود

ست سرویس بهداشتی می تواند منعکس کننده سلیقه و استایل شخصی شما باشد. زیبایی واقعی فقط در ظاهر نیست. لوازم جانبی مناسب، طراحی را تکمیل کرده و قابلیت استفاده از سرویس بهداشتی را افزایش می دهند.

نکات بالا به شما کمک می کند تا ست سرویس بهداشتی مناسب را انتخاب کرده و کوچکترین اتاق خانه خود را به یک فضای خیره کننده تبدیل کنید. فروشگاه اینترنتی ژرمن کالا مجموعه بزرگی از انواع ست های سرویس بهداشتی تولید برندهای مطرح اروپایی را عرضه کرده است. چه سرویس بهداشتی شما مدرن باشد و چه سنتی، ما مطمئن هستیم که طیف گسترده ست های سرویس بهداشتی ژرمن کالا می تواند الهام بخش شما برای تغییر دکوراسیون فضای سرویس بهداشتی منزلتان باشد.

مقالات پیشنهادی ما

دکوراسیون سرویس بهداشتی

دکوراسیون سرویس بهداشتی

اغلب افراد هنگام تغییر چیدمان و دکوراسیون منزل از سرویس بهداشتی غافل می شوند. سرویس بهداشتی اولین مکانی است که پس از بیدار شدن وارد آن می شویم و آخرین مکانی است که قبل از خواب در آن حضور داریم. بنابراین کمی صرف هزینه و وقت برای تغییر دکوراسیون این فضا می تواند تاثیر زیادی بر کیفیت زندگی و روحیه ما بگذارد.

ادامه مطلب

 

ست سرویس بهداشتی شامل چه اقلامی است؟

اقلام ست سرویس بهداشتی

در فضای کوچک سرویس های بهداشتی، ست سرویس بهداشتی نقش مهمی دارد. دست کم گرفتن اهمیت انتخاب اکسسوری مناسب برای تغییر فضا و دکوراسیون این مکان، اشتباه بزرگی خواهد بود. بنابراین لازم است هماهنگی و انطباق مناسبی بین اکسسوری های مختلف و لوازم نصب شده درون سرویس بهداشت حاکم باشد. البته نباید از این واقعیت غافل شد که این لوازم صرفا تزئینی نیستند و علاوه بر زیبایی، باید کاربردی و باکیفیت باشند. اما این لوازم که ما امروزه به نام ست سرویس بهداشتی آن ها را می شناسیم شامل چه اقلامی می شود؟

ادامه مطلب

 

بهترین لوازم جانبی برای سرویس بهداشتی

 لوازم جانبی سرویس بهداشتی

دیزاین و طراحی سرویس بهداشتی جز قسمت‌های فراموش شده دکوراسیون منزل در گذشته به شمار می‌رود. به اشتباه این مکان به دلیل دور از نظر بودن، کمتر مورد توجه قرار می‌گرفت. اما به مرور اهمیت آن هم برای اعضای خانواده و هم برای طراحان روشن شد. مکانی که می‌تواند در صورت اشتباهی هر چند کوچک، کل سبک طراحی و دکور منزل را زیر سوال ببرد. برای بهتر شدن دیزاین این بخش از خانه علاوه بر ست سرویس بهداشتی، اکسسوری‌ها نیز به کمک آمدند. اکسسوری های جانبی در لوازم سرویس بهداشتی به سرعت در بین مردم محبوب شد و تنوع خاصی را به خود اختصاص داد. در این بخش مهم‌ترین اکسسوری‌های سرویس بهداشتی را به شما معرفی خواهیم کرد.

ادامه مطلب

برچسب ها

دسته بندی مقالات

مشتاقانه منتظر دریافت نظرات شما دوستان عزیز هستیم





For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.