پادری

پادری؛ از لوازم حفظ نظافت و ارتقای دکوراسیون منزل

پادری از لوازم و وسایل ضروری منزل شما است. پس از حمام، دستشویی و یا در بدو ورود به خانه بعد از درب ورودی، با نصب یک پادری شیک، از ورود چکه ها، قطرات، کثیفی ها و انواع رطوبت مایعات به منزل خود جلوگیری کنید و البته به ارتقای دکوراسیون لوکس و زیبا نیز کمک کنید.

مزایای خرید پادری

علاوه بر آن پادری می تواند از لیز خوردن و زمین خوردن هنگامی که پای خیس خود را روی سرامیک و یا هر سطح دیگری می گذارید، جلوگیری کند. آنها به خشک و تمیز نگه داشتن پای شما کمک می کنند.

نکته دیگر هنگام خرید پادری که از مزایای بسیار جذاب آن است، دکوری و تزئینی بودن پادری است! پادری می تواند به راحتی دکوراسیون منزل شما را ارتقا بخشد. ارتقای دکوراسیون اتاق، پذیرایی، لابی ساختمان، جلوی سینک ظرفشویی آشپزخانه، راهرو و پله ها و جلوی درب حمام و سرویس بهداشتی، از مزایا و کاربرد های پادری است.

خصوصیات پادری های ترک و آلمانی این فروشگاه

فروشگاه ژرمن کالا طیف وسیعی از پادری ها را در انواع جنس، طرح و رنگ های مختلف ارائه می دهد. مدل های نخی، حصیری، پلاستیکی، پلی استر، اکریلیک و … که قابلیت شستشو با ماشین لباسشویی را نیز دارند. ویژگی دیگر پادری های این مجموعه، ضد لغزش بودن آن ها است که تنها مدل های با کیفیت این قابلیت را دارند.

اندازه های متنوع 40 سانتیمتری تا بیش از یک متری و طرح های فانتزی دایره ایی و مستطیلی پادری های ژرمن کالا، مناسب برای هر سلیقه ایی هستند. البته مدلهای مختلفی در طرح های ماشینی، قلاب بافی، فرشینه، طرح فرش و با رنگهای متنوع، موجود می باشد.

برای داشتن یک پادری از برند های خارجی اروپایی و ترکی، محصولات زیر را مشاهده و برای دریافت آن درب منزل، سفارش خود را ثبت کنید.

  • برندها


  • برندها

در حال نمایش 21 نتیجه

پادری_میوش_سبز
پادری آلمانی طرح صدف پادری سورمه ای
پادری_حمام_خارجی
پادری سرخابی پادری صورتی
پادری طرح لیمو پادری طرح لیمو آلمانی
پادری دایره شکل پادری سبز آلمانی
پادری_meusch_آلمانی پادری_کرم_آلمانی
پادری_سبز_میوش
پادری_آلمانی
پادری_طرحدار_حمام
پادری_حمام پادری_آلمانی
پادری_گلدار_حمام
پادری آلمانی پادری سبز میوش آلمانی
پادری میوش چند رنگ فرش ماشینی میوش
حوله آلمانی حوله دستی
پادری_مشکی_آلمانی
پادری 100در60 پادری ترک
پادری کوچک پادری برند ترک
پادری قرمز پادری کوچک برند ترک
پادری نخی پادری نخی مادام کوکو
پادری نخی نارنجی پادری ترک نخی