نظم دهنده و ارگانایزر

ارگانایزر نقش یک برنامه ریز برای ساماندهی لوازم و وسایل اتاق خواب و آشپزخانه را دارد. البته می توان به این نظم دهنده، ارگانایزر تزئینی نیز گفت؛ چرا که علاوه بر نگهداری و سازماندهی وسایل، میتواند نقشی در طراحی دکوراسیون اتاق، کابینت ها، داخل کشو ها، یا داخل کمد و یا روی میز بازی کند. اینجاست که می گویند جایگاه سبد های شیک ارگانایزر برای اتاق در حکم یک تیر و دو نشان برای “جمع آوری و مرتب کردن اتاق” و همچنین “دکوراتیو شیک محل” قرار دارد.

از تهیه و خرید انواع ارگانایزر های نظم دهنده پشیمان نشوید. با مشغله های امروزی و داشتن بهانه های بیشماری برای اعصاب خوردی، لطفا روان خود را با هر روز گشتن دنبال لوازم شخصی آزار ندهید. با نظم دهنده ها همیشه جای وسایل شخصی، لباس های کوچک و لوازم آرایشی خود را به خاطر دارید و برای دسترسی به آن ها، لازم نیست یک ساعت اتاق را زیرورو کنید.

نظم دهنده یا ارگانایزر چیست؟

همه ما از بهم ریختگی های منزل و یا محل کار خود احساس کلافگی میکنیم، به خصوص خانه هایی که متراژ کوچکتری دارند احساس نیاز به داشتن نظم دهنده ها را در ما تقویت میکند. ارگانایزرها یا نظم دهنده ها همان طور که از نامش پیداست، کمک میکند تا تمام وسایل خود را در آنها جای دهیم و محیطی مرتب و تمیز داشته باشیم.

از انواع ارگانایزر می توانید در آشپزخانه، اتاق خواب، محل کار و هر جای دیگری استفاده کنید.

بنابراین لوازم مورد نظرمان را طبقه بندی کرده و همچنین دسترسی به آنها را برایمان آسان کرده است. نظم دهنده ها انواع متفاوتی دارند که هرکدام کاربرد متفاوتی دارد و با توجه به کاربردشان جنس متفاوتی هم دارند. با ما همراه باشید تا انواع ارگانایزر و کاربرد آنها را برایتان روشن کنیم.

 نظم دهنده ها می توانند شامل موارد زیر باشند:

  • نظم دهنده کابینت؛
  • نظم دهنده کمد؛
  • نظم دهنده یخچال؛
  • نظم دهنده لباس؛
  • نظم دهنده پلاستیکی؛
  • نظم دهنده کشو؛
  • و نظم دهنده لوازم آرایشی.

نظم دهنده و ارگانایزر وسایل اتاق خواب

مرتب‌کردن میز آرایشی و داشتن کمد و کشو های منظم، شیک و زیبا اغلب جزو دغدغه‌های خانم‌ها به شمار می‌رود. میز آرایش را با جعبه لوازم آرایشی و سبد های بسیار زیبای مجموعه ما سامان دهید.

علاوه بر آن در اتاق خواب می توانید کشو دراور، کمد لباس و وسایل و جای لباس های خود منظم کرده و رنگ و بوی تازه ایی به اتاق خواب خود دهید.

کاربرد و مزایای بی نظیر ارگانایزر

امروزه اطراف ما را کوهی از وسایل متفاوت پر کرده است که باید جایی برای آنها در نظر بگیریم. اولین جایی که ارگانایزرها به کمک ما می آیند اتاق خواب است.

نظم دهنده کمد

وقتی سراغ کمد لباس هایمان میرویم بایستی یک نظم دهنده کمد برای آراستن وسایل داخل در نظر بگیریم. سپس یک نظم دهنده لباس درون آن قرار دهیم به خصوص برای جوراب ها و یا لباس های زیر و لباس های که در خانه از آنها استفاده میکنیم. این باعث میشود به خصوص وقتی عجله داریم به راحتی در دسترس مان باشند.

نظم دهنده کشو

ناگفته نماند اگر درون کمد هایتان کشو دارید و در آن پر از وسایل ریز و درشت است توصیه میکنم یک نظم دهنده کشو در آن قرار دهید که معنای طبقه بندی برایتان هر چه بهتر روشن شود و هیچ وسیله ای هر چند کوچک را گم نکنید. ارگانایزرهای لباس معمولا از جنس برزنت هستند که به آنها ارگانایزر برزنتی میگویند. طبیعتا نظم دهنده های برزنتی به دلیل مقاومت بالایی که دارند عمر طولانی تر دارند.

نظم دهنده لوازم آشپزخانه

یکی دیگر از مکان هایی که نظم دهنده ها کاربرد فراوانی دارند آشپزخانه است، چرا که معمولا کابینت ها مملو از ظروف و سایر وسایل مرتبط با آشپزی است که در طول روز مدام از آنها استفاده میکنیم و اگر در جای خود قرار ندهیم با آشفتگی کابینت ها مواجهه هستیم.

بنابراین برای حل این مساله استفاده از نظم دهنده کابینت است؛ تا ما بتوانیم ظروف را در یک قسمت، ادویه جات، خشکبار، دستگیره ها، قاشق و چنگال ها را در ارگانایزر کابینت قرار دهیم و نظمی همیشگی در آشپزخانه حاکم کنیم.

همانطور که میبینید، ارگانایزر می تواند هر جایی از منزل را ساماندهی و جمع و جور کند. این وسیله به ظاهر ساده اما بسیار کاربردی است و چه بهتر که از محصولات با کیفیت انتخاب شود تا به دکوراسیون منزل هم کمک کند. مجموعه ژرمن کالا ارائه دهنده بهترین نظم دهنده ها برای منزل شما است.

  • برندها


  • برندها

نمایش 1–32 از 36 نتیجه

ارگانایزر لباس ارگانایزر لباس
ارگانایزر(جیب دار) ارگانایزر(جیب دار)
ارگانایزر سبز
سبد brava blue
سبد brava cream
سبد double light grey
سبد double pink
سبد double blue
سبد مشکی سبد مشکی 2
سبد آبی سبد آبی 2
حراج
سبد ارگانایزر پلاستیکی قرمز زرج حصیری شیک مدل brava box red
ارگانایزر پلاستیکی سفید شیک مدل Easy Box برند اروپایی کلین ولکه
سبد ارگانایزر پلاستیکی نارنجی شیک مدل Brava برند خارجی کلین ولکه
سبد ارگانایزر پارچه ای قرمز مدل Gastona برند خارجی کلین ولکه
سبد ارگانایزر پلاستیکی نارنجی مدل Brava caja برند کلین ولکه
سبد ارگانایزر راه راه سفید-خاکستری مدل double dark grey
سبد ارگانایزر راه راه صورتی-سفید مدل double pink box آلمانی
سبد ارگانایزر پارچه ای سبز مدل gastona برند خارجی کلین ولکه
جعبه ارگانایزر پلاستیکی قرمز مدل Easy Box برند آلمانی
جعبه ارگانایزر پلاستیکی آبی مدل Easy Box blue برند خارجی کلین ولکه
سبد ارگانایزر سبز مدل brava green برند خارجی کلین ولکه
سبد ارگانایزر آبی روشن مدل brava turquoise برند خارجی کلین ولکه
سبد ارگانایزر قرمز مدل brava red آلمانی
سبد ارگانایزر آبی مدل brava box blue برند خارجی کلین ولکه
جاماسکی_پلاستیکی نگهدارنده_ماسک_سفید
سبد آشپزخانه آلمانی سبد آشپزخانه آلمانی
ارگانایزر آبی ارگانایزر اتاق
ارگنایزر بته جقه رگنایزر قرمز
ارگانایزر چهارخونه رگانایزر دورنگ
ارگانایزر، کیسه مسافرتی پارچه ای بزرگ ارگانایزر، کیسه مسافرتی پارچه ای بزرگ
سبد brava red
ارگنایزر آلمانی ارگنایزر پلاستیکی