جا مایع

پمپ مایع یا جا مایع، پرکاربردترین اکسسوری در مجموعه سرویس بهداشتی و آشپزخانه است. ابزاری که کیفیت و دوام آن، با توجه به استفاده زیاد و روزمره، از اهمیت زیادی برخوردار است. می توانید جدید ترین و شیک ترین مدل های جا مایع را برای روشویی دستشویی یا روی سینک ظرفشویی اینجا بیابید.

نمونه های جا مایع ما از دسته جا شوینده و جا صابونی مایع روکار فشاری و لمسی، در دو مدل دیواری و رومیزی معمولی می باشند. میتوانید طرح های شامل جا مایع و جا اسکاچی را به صورت همزمان اینجا بیابید. متریال بکار رفته در ساخت این تجهیزات نظافتی و بهداشتی که شامل چها نوع پلاستیکی، سرامیکی، فلزی و شیشه ای است، کاملا ضد حساسیت و ضد باکتریال می باشد.

تمامی نمونه ها با طرح و رنگ های متنوع، می توانند به صورت همزمان، هم جنبه کاربردی و هم جنبه تزئینی و دکوری داشته باشند.

در مورد جا مایع های ظرفشویی و دستشویی ژرمن کالا

در فروشگاه  ژرمن کالا می توانید انواع جا مایع دستشویی یا ظرفشویی را در جنس های مختلف اعم از پلاستیکی، سرامیکی، استیل و شیشه ای را بدون نگرانی از کیفیت خریداری نمایید. لوازم بهداشتی ژرمن کالا محصول برندهای خارجی آلمانی، سوئیسی و ترکی است که هر کدام از باسابقه ترین و معتبرترین تولیدکنندگان لوازم بهداشتی در اروپا محسوب می شوند.

مدل های جا مایع ما از انواع روکار دیواری (ثابت چسبی یا سنتی با میخ) و رومیزی معمولی می باشند. تنوع طرح و رنگ در این مجموعه کامل، دلیل اصلی رسیدن شما به نمونه پمپ مایع شیک و لاکچری در باب سلیقه خود شما است. نظافت دست ها، از بین بردن میکروب ها و شستشوی ساده ظروف را با پمپ مایع های مدرن ما تجربه کنید.

برخی نمونه های جا مایعی ما می تواند به صورت همزمان به عنوان جا مایع، جا صابون، جا اسکاچ یا جا اسپری نیز استفاده شود. این مدل های از نمونه های کوچک خانگی هستند؛ البته برخی نمونه های بزرگتر را می توانید به عنوان جا مایع صنعتی نیز استفاده کنید.

  • برندها


  • برندها

نمایش 1–32 از 33 نتیجه

جامایع سرامیکی
جامایع مدل پولاریس جامایع پولاریس آبی
پمپ مایع فانتزی
پمپ مایع فشاری پمپ فلزی ونکو
پمپ_مایع_اشپیرلا پمپ_مایع_اشپیرلا
پمپ مایع سرامیکی جا مایع سرامیکی
جامایع sahara جامایع sahara1
جامایع اشپیرلا
جامایع belingo جامایع belingo2
پمپ_مایع
جامایع RED
جامایع مدل Alcamo
پمپ مایع گرد پمپ مایع گرد1
جامایع purshiny جامایع purshiny2
پمپ_مایع_آلمانی
جا مایع استیل
جامایع_دستشویی_پلاستیکی_
پمپ_مایع_دستشویی_
جا_مایع_دستشویی_
پمپ_مایع_دستشویی_
جامایع_دستشویی_
جامایع_دستشویی_آبی_کلین_ولکه_آلمان_
جامایع مدل cubic جامایع cubic ونکو
جامایع طرح ماهی جامایع ماهی آلمانی
جامایع آبی Mable
جا_مایع_دستشویی_پلاستیک_
پمپ_مایع_سرامیکی_خارجی_
جا_مایع_سرامیکی_
جا_مایع_سرامیک_آلمانی_
جا مایع پلاستیکی
جا_مایع_دستشویی_پلاستیکی_
جا_مایع_دستشویی_سرامیکی_