آب مرکبات گیری زرد برند ایکیا IKEA

ناموجود

برند:

کد کالا:
00152164

ویژگی های محصول

  • ساخت شرکت ایکیا
  • برند سوئدی
  • جنس قسمت آب میوه گیر پلاستیک ABS
  • جنس صافی فولاد ضد زنگ
  • جنس محفظه پلاستیک SAN
  • ابعاد ۱۰*۱۵*۲۱ سانتی‌متر
  • قابل شستشو با ماشین ظرفشویی
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آب مرکبات گیری زرد برند ایکیا IKEA”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

وزن 260 گرم
ابعاد 21 × 18 × 15 سانتیمتر
جنس

صافی: فولاد ضد زنگ, مخزن: پلاستیک

ابعاد

21x15x10 سانتی متر

سایر توضیحات

قابل شستشو با ماشین ظرفشویی

معرفی آب مرکبات گیری زرد ایکیا IKEA

آب مرکبات گیر SPRITTA محصول برند سوئدی ایکیاست. این آب میوه گیری از سه بخش مختلف تشکیل شده است. بخش اصلی آب مرکبات گیری SPRITTA ایکیا از پلاستیک بسیار مقاوم ABS و به رنگ زرد ساخته شده است. میوه یا مرکبات مورد نظر با فشار درون این بخش گنبدی شکل قرار می گیرد. سپس با چرخاندن میوه، آب آن استخراج می شود. دانه و هسته میوه ها قادر به عبور از فیلتر فلزی این آب مرکبات گیری خارجی نخواهند بود. این فیلتر یا صافی که روی محفظه آب مرکبات گیری را می پوشاند از فولاد ضد زنگ ساخته شده است. این فلز در برابر رطوبت و مواد شیمیایی مقاوم است. بنابراین هنگام تماس با محیط اسیدی و رطوبت ناشی از آب برخی از مرکبات، با آن ها وارد واکنش نمی شود.

محفظه پلاستیکی این آب مرکبات گیری از پلاستیک SAN ساخته شده است. SAN ماده ایست که به دلیل مقاومت و استحکام بالاتر مورد استفاده قرار می گیرد. از این رو اغلب محصولات ساخته شده با این ماده از جمله آب مرکبات گیری خارجی SPRITTA قابلیت شستشو با ماشین ظرفشویی را دارند. به دلیل شفافیت محفظه، میزان آب استخراج شده از مرکبات را می توانید به راحتی از بیرون مشاهده کنید. طول و عرض این آب مرکبات گیری ۲۱ و ۱۵ سانتی متر بوده و ارتفاع آن ۱۰ سانتی متر است. از این رو نسبت به سایر آب مرکبات گیری های دستی، فضای زیادی را در آشپزخانه شما اشغال نمی کند. کار کردن با آب مرکبات گیری SPRITTA ایکیا بسیار آسان است و با استفاده از آن می توانید آب پرتقال، انواع لیمو و سایر مرکبات را به طور کامل و با کمترین اتلاف بگیرید.

محصولات منتخب