گیره آویز استیل یک شاخه چسبی برند کلین ولکه، مدل دیواری فانتزی

130,000 تومان

برند:

کد کالا:
5857467887

ویژگی های محصول

  • برند کلین ولکه آلمانی
  • وزن 50 گرم
  • جنس استیل ضد زنگ
  • ساخت شرکت کلین ولکه
  • رنگ پایه قرمز و رنگ شاخه نقره ای
  • سایز 4/5.4/5.4 سانتی‌متری
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “گیره آویز استیل یک شاخه چسبی برند کلین ولکه، مدل دیواری فانتزی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

Red

ابعاد

4.5×4.5×4 سانتیمتر

رنگ

سبز, قرمز

سایر توضیحات

قابلیت اتصال به دیوار به صورت چسبی ساخت شرکت کلین ولکه آلمان

وزن

50 گرم

جنس

استیل

معرفی گیره آویز چسبی استیل Red

آویز حوله مدل Red از جنس استیل ضد زنگ با کیفیت بالا ساخته شده است این آویز تولید شرکت کلین ولکه آلمان می باشد و از بهترین مواد با تکنولوژی روز دنیا ساخته شده و کاملا با محیط زیست سازگار است و به بدن شما آسیب نمی رساند. آویز حوله آلمان از نوع چسبی بوده به خوبی روی سطوح مختلف نصب می شود و ثابت می ماند. این آویز حوله خارجی استحکام بالایی داشته و وزن زیاد را به خوبی تحمل کند. یکی از مزیت های آویز حوله خارجی نصب آسان آن است که نیاز به ابزار خاصی ندارد فقط کافیه رویه چسب را باز کرده و آن را روی سطح کار خود بچسبایند.

از گیره حمام خارجی می توانید برای اتاق خواب، حمام، کمد، کابینت ، آشپزخانه، دفتر و غیره استفاده کنید. طرح و رنگ قرمز زیبای آویز حوله خارجی با هر دکوراسیونی مطابقت داشته و فضای حمام شما را زیباتر می کند. آویز حوله آلمانی به شما کمک می کند تا فضای منزل خود را مرتب کرده و به آن نظم دهید. ابعاد آن ۴٫۵*۴٫۵*۴ سانتیمتر بوده فضای کمی را اشغال می کند و در هر جایی قابل نصب است. برای تمیز کردن آویز از دستمال مرطوب استفاده کنید. این آویز ماندگاری بالایی دارد و می توانید سال ها از آن استفاده کنید.

محصولات منتخب