گیره آویز پلاستیکی چسبی مدل Oval Beige برند ونکو

ناموجود

برند:

کد کالا:
4420022100

ویژگی های محصول

  • ساخت شرکت ونکو
  • برند آلمانی
  • جنس پلاستیک باکیفیت
  • رنگ کرم کاراملی
  • بسته ۲ عددی
  • ابعاد ۲٫۵*۳٫۲*۵ سانتی متر
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “گیره آویز پلاستیکی چسبی مدل Oval Beige برند ونکو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

Oval Beige

ابعاد

2×2 سانتی متر

رنگ

کرم کاراملی

سایر توضیحات

بصورت چسب دوطرفه برای نصب دارای 2 آویز در هر بسته بندی

وزن

۱۸ گرم

جنس

پلاستیک با کیفیت

معرفی آویز چسبی Oval Beige

آویز چسبی Oval محصولی از برند مطرح ونکوی آلمان است. بسته آویز Oval شامل دو عدد آویز چسبی کوچک است. این آویزها از پلاستیک بسیار مرغوب و درجه یک ساخته شده اند. از این رو سازگاری خوبی با شرایط محیطی مختلف دارند. از این آویزهای کوچک و کاربردی می توان در مکان ها و موقعیت های مختلف اعم از سرویس بهداشتی، حمام، آشپزخانه، اتاق و… استفاده نمود. استفاده از این آویز خارجی در محیط مرطوبی چون حمام با مشکلاتی چون زنگ زدگی یا تغییر رنگ همراه نخواهد بود. از سوی دیگر به دلیل استفاده از مکانیزم چسب برای اتصال به دیوار، امکان استفاده از این آویز روی اکثر دیوارها وجود دارد. کیفیت چسب به کار رفته در این آویز باعث شده جدا کردن آویز از سطح باعث باقی ماندن اثر چسب روی دیوار نشود.

برای نصب و استفاده از این آویز خارجی دیگر نیازی به سوراخ کردن دیوار و تحمل دردسرهای این فرایند نخواهید بود. نصب آویز تنها در عرض چند دقیقه انجام می شود. کافیست روکش پشت آویز را جدا و آن را با کمی فشار به روی دیوار متصل کنید. اکنون آویز آماده استفاده است و می توانید برای آویزان کردن وسایل مختلف خود از آن استفاده کنید. ونکو این مدل از آویزهای خود را در رنگ های مختلف عرضه کرده است. رنگ کرم کاراملی این آویز از رنگ های خنثی است که به سهولت با چیدمان های مختلف تطابق می یابد و از این نظر محدودیتی متوجه مصرف کننده نخواهد بود. کیفیت بالای ساخت و نیز قیمت مناسب بسته آویز Oval انتخاب آن را به انتخابی هوشمندانه و اقتصادی تبدیل کرده است. این محصول زیبا و کارامد را می توانید با تضمین کیفیت و اصالت از فروشگاه اینترنتی ژرمن کالا خریداری نمایید.

محصولات منتخب