آینه آرایشی استیل دیواری مدل brilliant mirror برند کلین ولکه

ناموجود

برند:

کد کالا:
8428124886

ویژگی های محصول

  • ساخت شرکت کلین ولکه
  • برند آلمانی
  • وزن ۸۰۰ گرم
  • جنس استیل و آینه
  • ابعاد ۲۷×۴×۲۵ سانتی‌متر
  • بزرگنمایی ۳ برابر
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت
(1 بررسی مشتری)

برچسب ها

1 دیدگاه برای آینه آرایشی استیل دیواری مدل brilliant mirror برند کلین ولکه

  1. ناشناس

    چرا این مدل هاتون همه تموم شده ؟

    • webadmin-site

      فروش بالا بوده به محض موجود شدن اطلاع رسانی انجام میشه

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

brilliant mirror

ابعاد

۲۰x۳۷.۵x۲ سانتیمتر

رنگ

نقره ای

سایر مشخصات

روشنایی LED بازوی مفصل متحرک قابل چرخش 360 درجه تهیه شده از مواد ثابت بزرگنمایی 3 برابر قطر: 17.5 سانتی متر ساخت شرکت کلین ولکه آلمان

شکل

دایره

جنس

استیل-شیشه

وزن

800 گرم

معرفی آینه استیل brilliant mirror

آینه‌های چراغ دار که این روزها در اوج محبوبیت قرار گرفته‌اند. به کمک این آینه می توانید با دقت و ظرافت بیشتری صورت خود را اصلاح و یا آرایش کنید. آینه مدل brilliant mirror تولید شرکت کلین ولکه آلمان است این شرکت با تولید آینه های چراغ دار توانسته نظر بسیار از مردم را به خود جلب کند. ویژگی منحصر به فرد آینه آلمانی چراغ ال ای دی دار آن است که در دور آینه طراحی شده است که علاوه بر کاربردی که دارد زیبایی آن را نیز دوچندان کرده است. آینه آلمانی قبلیت تنظیم دارد این آینه دارای بازوهای منفصل می باشد که می توانید به کمک آن آینه را تنظیم کنید. اتصالات بازو های آینه محکم و با استحکام است و با گذشت زمان باز نمی شود. آینه قابلیت چرخش ۱۸۰ درجه دارد و در صورت لزوم می توانید زاویه آینه را تغییر دهید. در صورت استفاده نکردن می توانید آینه را به کمک بازو های منفصل جمع کنید.

چراغ های ال ای دی دار آینه به کمک دکمه لمسی که روی آینه طراحی شده است خاموش و روشن می شود. منبع روشنایی این آینه توسط باتری های که در داخل آینه قرار می گیرد تامین می شود برای قرار دادن باتری باید آینه را باز کرده و باتری را در فضای طراحی شده قرار دهید. این آینه از نوع دیواری می باشد و با پیچ و رول پلاک به دیوار وصل می شود. آینه خارجی از استیل ضد زنگ ساخته شده است که با گذشت زمان زنگ نمی زند. آینه به کار رفته در این محصول از کیفیت بالایی برخوردار است و پشت آن کاملا با جیوه پوشیده شده است بزرگ نمایی آینه خارجی ۳ برابر است که جزئیات بیشتری را به شما نشان خواهد داد در ضمن طراحی شیک و سبک آینه جابجایی آن را برای شما بسیار آسان خواهد نمود.

محصولات منتخب