آینه آرایشی پلاستیکی مشکی مدل easy mirror برند کلین ولکه

ناموجود

برند:

کد کالا:
5098926886

ویژگی های محصول

  • ساخت شرکت کلین ولکه ب
  • رند آلمانی
  • وزن ۲۰۴ گرم
  • جنس پلاستیک (پلی استایرن)
  • بزرگنمایی ۵ برابر
  • ابعاد ۱۵٫۵x3.5×15.5 سانتیمتر
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آینه آرایشی پلاستیکی مشکی مدل easy mirror برند کلین ولکه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

easy mirror

ابعاد

15.85×11.81×3.94 سانتیمتر

رنگ

مشکی

سایر توضیحات

یک آینه آرایشی زیبا از جنس پلی استایرن ضیساخته شده است. دارای فنجان های مکش قوی برای قرارگیری آسان قطر 15.3 سانتی متر بزرگنمایی 5 برابر ساخت شرکت کلین ولکه آلمان

شکل آینه

دایره

قاب آینه

دایره

وزن

۲۰۴ گرم

جنس

پلاستیک (پلی استایرن)

معرفی آینه مدل easy mirror

برند آلمانی کلین ولکه از مشهورترین سازندگان اکسسوری برای خانه می باشد، این آینه با متریال مرغوب و زیبا مناسب برای استفاده در سالن های آرایشی، سفر و منزل است. طراحی آینه خارجی منحصر به فرد و کارآمد بوده برای راحتی شما ساخته شده است. این آینه را می توانید هم به صورت دستی و هم دیواری استفاده کنید آینه خارجی برای اصلاح و آرایش برای افراد سالمن و افرادی که محدودیت دید دارند مناسب می باشد زیرا بزرگنمایی آن ۵ برابر بوده جزئیات صورت را به خوبی نشان می دهد. آینه خارجی قطر ۱۵٫۳ داشته و انتخاب کامل و جامعی برای استفاده روزمره شما خواهد بود. آینه آرایشی خارجی به کمک فنجان های مکشی که در پشت آن طراحی شده است به دیوار نصب می شود.

این فنجان های مکشی به ثابت ماندن آینه روی دیوار کمک می کند قدرت مکش فنجان های مکشی آینه آرایشی آلمانی بالا بوده به خوبی و بدون لغزش روی دیوار نصب می شود برای ایستادگی بهتر و قرار گیری درست آینه آلمانی بهتر است آن را روی سطح صاف بچسبانید زیرا فنجان های مکشی روی سطح ناصاف نصب نمی شوند. آینه به کار رفته در این محصول از کیفیت بالایی برخوردار است و پشت آن کاملا با جیوه اندود شده است. آینه خارجی به دلیل وزن سبک و ابعاد مناسبی که دارد می توانید در هر جایی آن را نصب کنید و یا حتی در سفر همراه خود داشته باشید. رنگ مشکی قاب آینه با هر سبک و دکوراسیونی مطابقت داشته و به راحتی ست می شود. آینه خارجی برای استفاده روزمره مناسب می باشد همچنین از آن می توانید در سالن های آرایشی برای دیدن جزئیات بیشتر صورت استفاده کنید.

محصولات منتخب