آینه آرایشی مکشی استیل لوکس مدل easy mirror برند کلین ولکه

ناموجود

برند:

کد کالا:
8423124886

ویژگی های محصول

  • ساخت شرکت کلین ولکه
  • برند آلمانی
  • وزن ۲۰۴ گرم
  • جنس استیل
  • ابعاد ۱۵*۱۵*۳٫۵ سانتیمتر
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آینه آرایشی مکشی استیل لوکس مدل easy mirror برند کلین ولکه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

easy mirror

ابعاد

15x15x3.5 سانتیمتر

رنگ

نقره ای

سایر توضیحات

دارای فنجان های مکش قوی برای قرارگیری آسان قطر 15.3 سانتی متر بزرگنمایی 5 برابر ساخت شرکت کلین ولکه آلمان

وزن

۲۰۴ گرم

معرفی آینه مکشی استیل مدل easy mirror

آینه مدل easy mirror یکی از محصولات شرکت کلین ولکه آلمان می باشد که به شکل دایره طراحی و از استیل ضد زنگ ساخته شده است. در پشت آینه خارجی فنجان های مکشی قرار دارد که نصب را برای شما آسان می کند جهت نصب فقط کافیه سطح کار را تمیز و مرطوب کرده و آینه آلمانی را روی آن بچسبانید. فنجان های مکشی آینه خارجی قدرت مکش بالایی دارد و به ثابت ماندن آن کمک می کند. مهمتر از خریدن لوازم آرایشی لوکس و مرغوب، استفاده از آینه ای با کیفیت و شفاف است که تمامی نقص های صورت را نشان دهد تا بتوانید به راحتی آنها را با لوازم آرایشی لوکس پوشش دهید.

آینه خارجی وضوح تصویر خوبی دارد و بزرگنمایی آن ۵ برابر می باشد که به شما امکان می دهد تا جزئیات صورت خود را با وضوح بالا مشاهده کنید. می توان گفت که داشتن یک آینه آرایشی با کیفیت جز ملزومات میز آرایش یک خانم با سلیقه است آینه خارجی اصلاح و آرایش کردن را برای شما راحت تر می کند. آینه آلمانی طراحی منحصر به فردی دارد و به گونه ای طراحی شده که از استحکام و پایداری بالایی برخوردار است. قاب آینه خارجی از استیل ضد زنگ ساخته شده، که ظاهری درخشان و براقی به آن می دهد. آینه خارجی زنگ نمی زند و استحکام بالایی دارد. وزن سبک آینه آلمانی جا به جایی را برای شما آسان کرده و ابعاد مناسب آن فضای زیادی را اشغال نمی کند. از این آینه می توانید در مکان های مختلف مانند آرایشگاه ها و… نیز استفاده کنید.

آینه آلمانی بزرگنمایی تصویر خوبی دارد و برای کسانی که تمایل دارند جزئیات چهره خود را دقیق‌تر ببینند و یا به علت ضعیف بودن چشم ناچار به استفاده از عینک هستند بسیار مفید می باشد و آرایش و پیرایش را راحت تر می‌کند. آینه خارجی تمام نیازهای شما را تامین کرده و با توجه به کیفیتی که دارد از قیمت مناسبی نیز برخوردار است. شرکت کلین ولکه یکی از برند های معروف در زمینه تولید اکسسوری خانه می باشد که آینه خارجی از تولیدات پر فروش این شرکت است.

محصولات منتخب