سبد ارگانایزر پلاستیکی مدل Easy Box white برند کلین ولکه آلمانی

250,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
5092114060

ویژگی های محصول

  • ساخت شرکت کلین ولکه
  • برند آلمانی
  • جنس پلاستیک (پلی استیرول)
  • رنگ سفید
  • ابعاد ۵*۱۲*۱۵ سانتی‌متر
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سبد ارگانایزر پلاستیکی مدل Easy Box white برند کلین ولکه آلمانی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

رنگ

سفید

ابعاد

15x12x5.3 سانتی متر

سایر مشخصات

ارگانایزر کشویی مناسب جهت قرارگیری وسایل کوچک ساخت شرکت Kleine Wolke آلمان

وزن

240 گرم

ارگانایزر پلاستیکی Easy Box white

ارگانایزر Easy Box white محصول شرکت کلین ولکه آلمان است. کلین ولکه شرکتی پیشرو در صنعت تولید لوازم خانگی در اروپاست که بیش از ۵۰ سال در این عرصه سابقه فعالیت دارد. هر آن چه در مورد کیفیت محصولات آلمانی شنیده اید، در تولیدات کلین ولکه تجلی یافته است. این شرکت هر ساله کلکسیون بی نظیری از انواع ارگانایزرها و نظم دهنده های مختلف را تولید و روانه بازار کشورهای مختلف می کند. ارگانایزرهای سری Easy Box یکی از این محصولات است. ارگانایزر Easy Box دارای ابعاد ۱۵ در ۱۲ سانتی متر و ارتفاع حدودا ۵ سانتی متری است که حجمی حدود یک لیتر را برای ذخیره سازی وسایل کوچک فراهم می کند. کلین ولکه برای این مدل از ارگانایزرهای خود از طرح کشویی استفاده کرده است، بدین معنا که این ارگانایزرها به صورت کشویی باز می شوند. ارگانایزرهای پلاستیکی Easy Box مانند یک دراور کوچک عمل می کنند که می توانید از آن برای قرار دادن وسایلتان استفاده کنید.

با توجه به جنس پلاستیکی آن، می توان از این مدل ارگانایزرهای کلین ولکه درون حمام یا سرویس بهداشتی نیز استفاده نمود. با توجه به استحکام مناسب ارگانایزرهای Easy Box، امکان قرار دادن آن ها بر روی هم و به صورت عمودی، بدون آن که منجر به صدمه یا خم شدگی شود، وجود دارد. در واقع با استفاده از تعداد مناسبی از این ارگانایزرها می توانید کمد دست ساز خودتان را ایجاد کنید. رنگ سفید ارگانایزرهای پلاستیکی Easy Box محدودیتی برای هماهنگی و تطابق با محیط اطراف برای شما ایجاد نمی کند. از سوی دیگر هر گونه آلودگی احتمالی به راحتی قابل مشاهده بوده و همین امر موجب افزایش بهداشت و ایمنی در هنگام استفاده از این ارگانایزرها می شود.

محصولات منتخب