اسکوپ بستنی استیل مدل IMPERIAL برند متالتکس

180,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
213228

ویژگی های محصول

  • ساخت شرکت متالتکس
  • برند سوئیسی
  • وزن 115 گرم
  • طول 20 سانتی‌متر
  • جنس استیل ضد زنگ
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت
(1 customer review)

برچسب ها

1 review for اسکوپ بستنی استیل مدل IMPERIAL برند متالتکس

  1. webadmin-site (خریدار محصول)

    من برند و نمی شناختم ولی کیفیت بی نهایت عالی بود ممنون از کالاهای خوبتون فقط تنوع رو بیشتر کنیید خیلی از کالاهاتون ناقصه

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

وزن 800 گرم
مدل

IMPERIAL

ابعاد

20x4x2 سانتی متر

سایر توضیحات

ساخت شرکت متالتکس برند سوئیسی ساختار محکم و مقاوم

وزن

115 گرم

جنس

استیل ضد زنگ

معرفی اسکوپ بستنی IMPERIAL

بستنی خوراکی مورد علاقه اکثر افراد در تمام سنین است و چه ابزاری کارامدتر از اسکوپ بستنی برای سرو این غذای محبوب. اسکوپ بستنی IMPERIAL ساخت شرکت سوییسی متالتکس است. متالتکس برندی مطرح در جهان است که در سال ۱۹۴۵ در سوییس تاسیس شد. تمرکز اصلی این شرکت، طراحی و تولید لوازم خانگی با بهترین کیفیت ممکن است. امری که با دهه ها تلاش و تجربه در این حوزه به ثمر نشسته است. کیفیت بی نظیر محصولات متالتکس و استقبال گسترده از آن ها گواهی بر این مدعاست. اسکوپ بستنی IMPERIAL از استیل ضد زنگ ساخته شده است، بنابراین هنگام تماس با مواد سرد، آسیب ندیده و نمی شکند. طراحی ارگونومیک این اسکوپ کار با آن را بسیار آسان ساخته است.

به گونه ای که هنگام استفاده زیاد، مانند سرو بستنی در مهمانی ها و جمع های خانوادگی، دست را خسته نکرده، انرژی و وقت زیادی از فرد نمی گیرد. این اسکوپ بستنی به راحتی و بدون فشار زیاد، درون بافت بستنی چرخانده می شود. دسته گرد و استوانه ای شکل آن، این چرخش را تسهیل می کند. از سوی دیگر هنگام سرو، بستنی به راحتی و بدون آن که شکل و حالتش را از دست بدهد، از اسکوپ جدا می شود. چنین ویژگی هایی، اسکوپ بستنی سوییسی IMPERIAL را به اسکوپی محبوب میان مصرف کنندگان کشورهای مختلف تبدیل کرده است. اسکوپ بستنی IMPERIAL دارای وزنی سبک بوده و به دلیل ابعاد مناسب جای کمی را در آشپزخانه شما اشغال می کند. روزنه تعبیه شده در انتهای این اسکوپ، امکان آویزان کردن آن را برای شما فراهم می کند.

با آویزان کردن آن بر روی دیوار و یا پایین کابینت، دیگر نیاز نخواهد بود برای هر با استفاده، کابینت ها را برای پیدا کردن آن جستجو کنید. بدنه براق از جنس استیل و طراحی زیبا، این اسکوپ را به ابزاری لوکس در آشپزخانه بدل کرده است.

محصولات منتخب