بالشتک مخصوص حمام سفید برند کلین ولکه

ناموجود

برند:

کد کالا:
5366100008

ویژگی های محصول

  • ساخت شرکت کلین ولکه
  • برند آلمانی
  • ابعاد ۲۲*۳۲ سانتیمتر
  • جنس پلاستک (pvc)
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بالشتک مخصوص حمام سفید برند کلین ولکه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

وزن 500 گرم
مدل

PILLOW

ابعاد

32×22 سانتیمتر

سایر توضیحات

تهیه شده از مواد با کیفیت بالا ساخت کشور آلمان مقاوم در برابر لغزش

وزن

140 گرم

معرفی بالش مخصوص حمام PILLOW

1-وزن بالشت مخصوص حمام ۱۴۰ گرم است. از این رو به راحتی قابل جابجایی و استفاده است.

۲-بالشتک مخصوص حمامPILLOW به سهولت در دمای ۴۰ درجه سانتی گراد قابل شستشو هستند. راحتی استفاده و شستشوی این بالشتک استفاده از آن را بسیار کاربردی و بهداشتی می نماید.

۳-کیفیت بالش مخصوص حمام PILLOW با توجه به پارچه های انتخابی و روکش پشتی با دوام آن مشهود است.

۴-از مشخصات ظاهری بالشتک مخصوص وان حمام PILLOW، ابعاد ۳۲ در ۲۲ سانتی متر است. این ابعاد بسیار مناسب و مطلوب برای استفاده در انواع وان ها می باشد.

۵-فنجان های مکشِ موجود در پشت بالش مخصوص وان حمام PILLOW از لغزش و حرکت انها جلوگیری می کند. به علاوه به سادگی و سهولت به وان حمام چسبیده و ثابت می ماند.

۶-بالش استاندارد و مرغوب مخصوص حمام PILLOW دارای فومی نرم با کیفیت بالا می باشد.

۷-لازم به ذکر است در شستشوی این بالشتک نباید از مواد شیمیایی و سفید کننده استفاده کرد. زیرا این مواد به بافت بالشتک آسیب زده و آن را از بین می برد. این امر منجر به کاهش طول عمر بالشتک وان حمام PILLOW می گردد.

۸-جنس رویه بالشت وان حمام PILLOW از پلاستیک (pvc) با کیفیت بالا می باشد. بنابراین در مکان های مرطوب و خیس مانند حمام و … قابل استفاده است. بنابراین بالشتک مخصوص وان حمام PILLOW نسبت به سایر برندها دارای مزیت بیشتری است. برند kleine wolke یکی از برندهای محبوب و استاندارد در ارائه لوازم بهداشتی حمام و… میباشد. این شرکت بطورمداوم جنس نخ، ثبات رنگ و مقاومت دربرابر طول عمر روکشها را با کنترلهای دقیق کیفیتی آزمایش میکند. زیرا تنها مواد اولیه عالی و بی عیب و نقص قادر به تولید دقیق یک محصول پیشرفته هستند.

برای احساس راحتی در هنگام ریلکس کردن در وان حمام می توان از بالشتک مخصوص وان حمام استفاده کرد. از جمله بالشتک های مخصوص حمام که بسیار کابردی و نرم می باشد. بالشتک مخصوص وان حمام PILLOW از برند محبوب و با کیفیت آلمانی kleine wolke می باشد. این بالشتک ها علاوه بر اینکه زیبایی دو چندانی به محیط می بخشد می تواند به راحتتر قرار گرفتن سر و گردن شما کمک کند.

زمان همواره از با ارزش ترین دارایی های انسان می باشد. نداشتن وقت برای خرید حضوری و یا انتظار برای ارسال خریدهای اینترنتی یکی از معضلات انسان امروز است. ژرمن کالا با احترام به وقت مشتریان عزیز خود محصولات خریداری شده را در سریعترین زمان ممکن ارسال می نماید. پس شما میتوانید هم اکنون با مراجعه به فروشگاه اینترنتی ژرمن کالا در وقت و زمان خود صرفه جویی کنید. همچنین با سفارش بالشتک مخصوص وان حمام PILLOW از امتیازات استفاده از این محصول استفاده کنید.

محصولات منتخب