برس توالت شوی پلاستیکی قرمز مدل Ruby Red برند کلین ولکه

540,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
64453856

ویژگی های محصول

  • برند: کلین ولکه آلمان
  • جنس: پلاستیکی
  • ارتفاع: 38 سانتی‌متری
  • مناسب برای نظافت توالت فرنگی و ایرانی
  • رنگ: قرمز
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “برس توالت شوی پلاستیکی قرمز مدل Ruby Red برند کلین ولکه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

Ruby Red

ابعاد

10x9x38 سانتی متر

رنگ

قرمز

سایر توضیحات

مناسب برای تمیز کردن دستشویی پایه دارد دسته دارد ساخت شرکت کلین ولکه برند آلمان

وزن

625 گرم

جنس

پلاستیک

معرفی برس توالت شوی Ruby Red

برس توالت شوی پلاستیک Ruby Red از جنس پلاستیک با کیفیت و استحکام بالا ساخته شده است و برخلاف نمونه های فلزی آن در مقابل زنگ زدگی مقاوم می باشد. طراحی مدرن این برس توالت با هر دکوراسیونی مطابقت داشته و رنگ قرمز آن فضای سرویس بهداشتی شما را زیباتر می کند. این فرچه نیاز به نصب و ابزار خاصی ندارد به خوبی و بدون هیچ لغزشی روی سطح سرویس بهداشتی قرار می گیرد ابعاد و اندازه برس دستشویی مناسب می باشد و فضای کمی را در سرویس بهداشتی شما اشغال می کند. نگهدارنده برس مانع از افتادن فرچه توالت و کثیف شدن سرویس بهداشتی شما می شود.

دسته برس توالت آلمانی به صورت ارگونومیک طراحی شده تا به دستان شما هنگام کار فشار کمی وارد و خسته نشود. جنس دسته فرچه گرد از استیل ضد زنگ می باشد که استحکام بالایی داشته و در مقابل ضربه مقاوم است. الیاف پلاستیکی نرم این فرچه توالت شوی آلمانی تمام قسمت های دستشویی را تمیز می کند و به سطح سرویس بهداشتی شما آسیب نمی رساند.

این فرچه ماندگاری بالایی دارد می توانید سال ها از آن استفاده کنید. برای تمیزکردن برس توالت آلمانی آن را از نگهدارنده خارج کنید وسپس با آب و مواد شوینده ملایم تمیز کنید. از مواد سفید کننده و شوینده قوی برای شستشوی برس توالت استفاده نکنید.

محصولات منتخب