برچسب شیشه و آینه مدل blubb سایز بزرگ طرح باران

148,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
1908742837

ویژگی های محصول

  • ساخت شرکت کلین ولکه آلمان
  • جنس PVC
  • رنگ آبی
  • قابل نصب روی سطوح صاف شیشه و آینه
  • طرح چاپ شده در دو سمت
  • شامل ۲۶ قطعه
  • ابعاد تقریبی 23.34 سانتی‌متر
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “برچسب شیشه و آینه مدل blubb سایز بزرگ طرح باران”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

blubb

ابعاد

34×23 سانتیمتر

رنگ

آبی

سایر مشخصات

تعداد قطعات 26 عدد مناسب نصب روی سطوح قابل جدا شدن به آسانی شکیل و زیبا قابل استفاده مجدد طرح چاپ شده در هر دو طرف ساخت شرکت Kleine Wolke آلمان

وزن

90 گرم

جنس

پلاستیک با کیفیت PVC

معرفی برچسب تزئینی blubb

برچسب Blubb محصولی باکیفیت از برند آلمانی کلین ولکه می باشد. کلین ولکه از پرسابقه ترین تولیدکنندگان لوازم خانگی در میان کشورهای آلمانی زبان است. این برند برای ساخت برچسب های خود از پلاستیک بادوام و مرغوب PVC بهره می برد. برچسب تزیینی خارجی Blubb شامل ۲۶ تصویر از قطرات کوچک و بزرگ آب به رنگ آبی است که دارای چاپ دو طرفه از هر دو سمت است. این تصاویر را می توان به صورت مجزا از هم استفاده نمود. برچسب خارجی Blubb از نوع برچسب های استاتیک است و برای نصب آن نیاز به چسب یا هیچ ماده دیگری نخواهید داشت. در خود این برچسب نیز از چسب استفاده نشده است. این نوع برچسب ها تنها با توجه به نیروهای بین مولکولی به سطوح صاف و نامتخلخل متصل می شوند.

در صورت تمایل می توانید به سهولت این برچسب های خارجی را از سطح جدا کرده، جابه جا نمایید و یا ذخیره کرده و در زمان های بعد مجددا استفاده کنید. از آن جا که از هیچ ماده چسبنده ای در این برچسب ها استفاده نشده است، جدا کردن آن از روی سطوح، اثر مخربی روی سطح باقی نگذاشته و به سطح آسیب نمی رساند. کلین ولکه در تولید این برچسب های تزیینی آلمانی از هیچ ماده مضری استفاده نکرده است، بنابراین می توانید از این برچسب ها بدون نگرانی در محیط زندگی خود استفاده کنید. برچسب های تزیینی Blubb روی هر سطح صاف و همواری همچون شیشه و آینه قابل نصب می باشد. از آنجا که تصویر در هر دو سمت برچسب پرینت شده، در صورت استفاده از این برچسب بر روی شیشه، تصویر از هر دو طرف شیشه قابل رویت می باشد. از این برچسب های باکیفیت و زیبا می توانید برای تزیین و زیباتر شدن حمام، پنجره یا درب های شیشه ای، آینه ها و… استفاده کنید.

محصولات منتخب