بر چسب سه بعدی شیشه و کاشی سه مربع آبی سفید برند ونکو

ناموجود

برند:

کد کالا:
18462100

ویژگی های محصول

  • ساخت شرکت ونکو
  • برند آلمانی
  • وزن ۳۷ گرم
  • جنس از پلاستیک
  • بسته 6 تایی
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بر چسب سه بعدی شیشه و کاشی سه مربع آبی سفید برند ونکو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

وزن 300 گرم
مدل

سه مربع

بسته ای

بله

تعداد

6 عدد

سایر توضیحات

ضد آب با قابلیت شست‌وشو امکان جابه‌جایی با حرارت سشوار چاپ دیجیتال با وضوح تصویر بالا دارای 10 قطعه برچسب کاشی

متری

خیر

وزن

37 گرم

جنس

پلاستیک

معرفی برچسب کاشی ضدآب سه مربع ونکو

بر چسب کاشی آلمانی ضد آب سه مربع از برند ونکو انتخابی مناسب برای تغییر چیدمان حمام شما است. این محصول دارای ۶ قطعه برچسب کاشی ۳ بعدی می باشد. از امتیازات بارز کاشی‌های سه بعدی می‌توان به ظاهر جالب و جدیدی که برای حمام شما بوجود می‌آورند اشاره کرد. شاید بعضی طرح های سه بعدی شما را وحشت زده کنند. به یکباره وارد اتاقی می شوید و احساس می کنید پایتان خیس می شود. یا ممکن است هر لحظه طعمه یک حیوان وحشتناک شوید. از این رو برچسب های سه بعدی کاشی جزو برچسب هایی هستند که در سرتاسر دنیا طرفداران بسیاری دارند.

از طرفی برچسب کاشی آلمانی سه مربع ونکو، ضدآب می باشند. استفاده از این برچسب های ضد آب مناسب‌ترین گزینه برای تغییر کاشی های قدیمی حمام می‌باشد. مقاومت بالای برچسب کاشی ضدآب ونکو در مقابل هرگونه رطوبتی این اجازه را به شما می دهد. تا به راحتی از آن در حمام منزل خود استفاده کنید. برچسب‌ کاشی آلمانی سه مربع قابل شستشو هستند از این رو نظافت محل مورد استفاده از آنها تضمین شده است. از این رو از انتقال آلودگی به سایر نواحی جلوگیری می کند. برچسب کاشی خارجی سه مربع ونکو به راحتی با حرارت سشوار جابه جا می شوند. بنابراین برچسب ها بدون باقی ماندن هیچگونه لک یا علائم چسبنده با سشوار قابل نصب هستند.

بعلاوه چاپ دیجیتال با وضوح بالای تصویر برچسب‌های کاشی سه مربع از دیگر ویژگی ‌های محصولات برند ونکو می باشد. کمپانی ونکو این محصول را با قیمت مناسب در عین کارایی بالا، بعنوان یک انتخاب خوب روانه بازار کرده است. اگر شما هم به دنبال تغییر فضای حمام خود می باشید. می توانید با مراجعه به فروشگاه ژرمن کالا برچسب کاشی موردنظر خود را سفارش دهید. همچنین از طرح های متفاوت آن بسته به سلیقه‌تان در مکان‌های مختلف استفاده نمایید.

محصولات منتخب