بسته 6 عددی بر چسب سه بعدی شیشه و کاشی طرح موج سفید

80,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
18453100

ویژگی های محصول

  • ساخت شرکت ونکو
  • برند آلمانی
  • وزن 37 گرم
  • ابعاد 10.10 سانتی‌متری
  • بسته 6 عددی
  • جنس از پلاستیک
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بسته 6 عددی بر چسب سه بعدی شیشه و کاشی طرح موج سفید”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

وزن 300 گرم
مدل

Wave

ابعاد

10×10 سانتیمتر

بسته ای

بله

تعداد

6 عدد

سایر توضیحات

ضد آب با قابلیت شست‌وشو امکان جابه‌جایی با حرارت سشوار چاپ دیجیتال با وضوح تصویر بالا دارای 10 قطعه برچسب کاشی

متری

خیر

وزن

37 گرم

معرفی برچسب طرح موج سفید ونکو

برچسب ‌های کاشیِ باکیفیت و مرغوب برند ونکو برروی تمام سطوح حمام و آشپزخانه قابل نصب هستند. این برچسب ‌ها در انواع طرح ها و نقش های خیره کننده و جذاب در بازار عرضه شده اند. شما می ‌توانید بسته به سلیقه و مکان مورد نظر خود از این برچسب ها بهره ببرید. قابل ذکر است برند ونکو همواره سعی در جلب رضایت مشتریان خود دارد. از این رو با تولید برچسب های کاشی با مدل های متنوع به این هدف خود دست یافته است.

برچسب کاشی آلمانی مدل موج سفید یکی از بهترین محصولات برند محبوب ونکو می باشد. این استیکرها ضدآب بوده و در عین حال قابل شستشو هستند. برچسب کاشی آلمانی موج سفید از برند ونکو مجموعه ای از ۶ عدد برچسب کاشی ۳ بعدی “۳D”در هر بسته می باشد. وزن هر برچسب که از جنس پلاستیک هستند، ۳۷ گرم بوده و دارای ابعاد استاندارد ۱۰ در ۱۰ سانتی‌متر می‌باشد. قابل ذکر است در انتخاب برچسب‌های کاشی باید به موارد متعددی از جمله ابعاد کاشی توجه ویژه نمود. از این رو برچسب کاشی موج سفید از برند ونکو انتخابی مناسب به نظر می رسد. ابعاد متناسب بر چسب کاشی موج سفید برای اندازه کاشی های استاندارد مطلوب می باشد.

این برچسب های استاندارد و مرغوب بدون باقی ماندن لک یا علائم چسبنده با حرارت سشوار حرکت می کنند. بعبارت دیگر این برچسب ‌ها قابلیت جابه جایی با حرارت سشوار را دارند که منجر به استفاده مجدد از آنها خواهد شد. ماندگاری بالای برچسب‌ کاشی خارجی موج سفید در برابر آب و رطوبت استفاده از آنها را در حمام مناسب کرده است. استفاده از برچسب‌ کاشی خارجی موج سفید در مکان‌های مرطوبی مانند حمام نه تنها از انتقال آلودگی‌ها جلوگیری می کند. بلکه به علت جنس این برچسب ها از هرگونه آسیب احتمالی به کاشی ها ممانعت می‌ورزد. از اینرو اگر شما هم به دنبال تغییر کاشی های قدیمی و آسیب دیده حمام خود هستید. می توانید با مراجعه به “فروشگاه اینترنتی ژرمن کالا” برچسب کاشی موردنظر خود را سفارش دهید. علاوه براین از طرح های متنوع و زیبای برند ونکو بازدید نموده و بسته به سلیقه‌تان برای مکان‌های مناسب خریداری نمایید.

محصولات منتخب