بسته 5 عددی بر چسب شیشه و کاشی طرح گل سیاه برند ونکو

80,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
18635100

ویژگی های محصول

  • ساخت شرکت ونکو
  • برند آلمانی
  • وزن 37 گرم
  • بسته 5 عددی
  • ابعاد 5.5/5 سانتی‌متری
  • جنس از پلاستیک
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بسته 5 عددی بر چسب شیشه و کاشی طرح گل سیاه برند ونکو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

وزن 250 گرم
مدل

Now

ابعاد

5×5 سانتیمتر

بسته ای

بله

تعداد

6 عدد

سایر توضیحات

ضد آب با قابلیت شست‌وشو امکان جابه‌جایی با حرارت سشوار چاپ دیجیتال با وضوح تصویر بالا دارای 10 قطعه برچسب کاشی

متری

خیر

وزن

37 گرم

جنس

پلاستیک

معرفی برچسب گل سیاه ونکو (wenko)

۱- امروزه استفاده از برچسب‌ها به ویژه برچسب هایی با کیفیت رنگ بالا و نقشهای طبیعی، رواج بسیاری پیدا کرده است. بدین منظور برندهای معروفی دست به تولید محصولات با کیفیت با بهره‌گیری از طرح و نقش گل زده اند. برچسب های کاشی آلمانی گل سیاه از جنس پلاستیک یکی از مرغوب ترین و کارآمدترین محصولات ونکو می باشد. محصولات برند ونکو نزدیک به پنجاه سال است که یکی از بهترین برندهای شناخته شده در جهان می‌باشد. این برند آلمانی محصولات خود را از مرغوب مواد استاندارد تولید می‌کند. هدف این شرکت ارائه بهترین محصولات با درجه کیفی بالا است. در حقیقت کسب رضایت مشتریان اولین هدف این برند آلمانی می باشد.

۲- محصول برچسب کاشی خارجی گل سیاه ونکو دارای ۵ عدد استیکرز (یک ورق برچسب) در ابعاد ۵ در ۵/۵ سانتی متر میباشد. از این رو مناسب برای اندازه کاشی های استاندارد به خصوص در مکان های مرطوب می باشد. لازم به ذکر است پیش از خرید این برچسب ها از هم اندازه بودن آنها با کاشی منزل خود اطمینان حاصل نمایید. چاپ دیجیتال این برچسب‌ها با وضوح تصویر بالا از نقاط قوت استفاده از برچسب‌های گل سیاه محسوب می شود. این مزیت منجر به ایجاد طرحی زیبا و جذاب در چیدمان برچسب ها در کنار هم می گردد.

۳- همچنین برچسب آلمانی گل سیاه ونکو به عنوان دکوراسیون کاشی های چسبنده و مات با اثر سه بعدی استفاده می شوند. این برچسب های کاشی با طرح گل در عین ضد آب بودن به راحتی قابل شستشو هستند. این محصول باکیفیت به راحتی برای نصب بر روی انواع کاشی‌های حمام و آشپزخانه قابل استفاده است. برچسب های کاشی گل سیاه امکان جابجایی با باد گرم سشوار را دارند. ازاینرو بعد از نصب، می‌توان به راحتی این استیکرها را جدا کرد و در جای دیگر مورد استفاده قرار داد. همچنین بدون باقی ماندن هیچگونه لک یا علائم چسبنده ای به راحتی می توان از آنها استفاده کرد.

۴- مقاومت و ماندگاری بالای برچسب های گل سیاه از برند ونکو از دیگر امتیازات استفاده از آنها می باشد. محصول برچسب کاشی گل سیاه مناسب برای انواع آشپزخانه و حمام می باشد. راحتی نصب این استیکرهای باکیفیت بر روی انواع کاشی، آن را به یکی از کاربردی ‌ترین کالاها تبدیل کرده است.

محصولات منتخب