جا صابونی سرامیکی کرم مدل sahara برند آلمانی طرح گرد

ناموجود

برند:

کد کالا:
5046202853

ویژگی های محصول

  • برند: کلین ولکه آلمان
  • جنس: سرامیک
  • طول: 11 سانتی‌متر
  • رنگ: کرم
  • وزن: 200 گرم
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جا صابونی سرامیکی کرم مدل sahara برند آلمانی طرح گرد”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

Sahara

ابعاد

3×11

رنگ

کرم

سایر مشخصات

مناسب برای استفاده در سرویس بهداشتی ، حمام و آشپزخانه. آسان تمیز میشود. طراحی شیک زیبا.

وزن

200 گرم

جنس

سرامیک

معرفی جا صابونی sahara

اگر از جمله افرادی هستید که برای شستشوی دست ها، صابون را ترجیح می دهید، حتما به یک جاصابونی نیاز خواهید داشت. جاصابونی سرامیکی کرم sahara محصول شرکت کلین ولکه آلمان است. شرکتی مطرح در اروپا که فعالیتش را در ابتدا با ساخت منسوجات بهداشتی در کشور آلمان آغاز کرد و سپس به تولید سایر اکسسوری های حمام و سرویس بهداشتی روی آورد. محصولات این شرکت اکنون در بیش از ۴۰ کشور جهان حضور دارد. دهه ها حضور در صنعت لوازم بهداشتی، استفاده از مرغوب ترین مواد و بهره گیری از به روزترین تکنولوژی ها، کلین ولکه را به نامی معتبر بین وارد کنندگان، خرده فروشان و مصرف کنندگان کشورهای مختلف تبدیل کرده است.

کیفیت و دوام محصولات کلین ولکه تاییدی بر شهرت کیفیت تولیدات کشور آلمان است. اکسسوری های سری sahara کلین ولکه یکی از جدیدترین مدل های ست سرویس بهداشتی این شرکت است. جاصابونی های sahara از سرامیک بسیار مرغوب و با طراحی دایره ای شکل ساخته شده اند. این مدل از جاصابونی های کلین ولکه از نوع غیرنصبی بوده و با توجه به اندازه مناسبشان برای سرویس های بهداشتی کوچک نیز قابل استفاده هستند.

طراحی گود جاصابونی sahara و ارتفاع بیشتر لبه ها نسبت به مرکز جاصابونی، مانع سرخوردن و خروج صابون از روی آن می شود. از این جا صابونی می توان علاوه بر سرویس بهداشتی، در حمام و یا آشپزخانه نیز استفاده نمود. از آنجا که رنگ کرم رنگی خنثی به شمار می رود، جاصابونی کرم sahara را می توانید با طیف وسیعی از رنگ ها هماهنگ کنید. استفاده از این جاصابونی آلمانی در کنار قفسه ها و یا کابینت های قهوه ای یا شکلاتی رنگ، ترکیبی زیبا ایجاد خواهد کرد.

محصولات منتخب