جا پنبه ای سرامیکی قهوه ای مدل sahara برند کلین ولکه

ناموجود

برند:

کد کالا:
5046113873

ویژگی های محصول

  • برند: کلین ولکه آلمان
  • جنس: سرامیک
  • رنگ: قهوه ای
  • ارتفاع: 9 سانتی‌متر
  • وزن: 200 گرم
  • مناسب برای قفسه سرویس بهداشتی یا میز آرایش

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جا پنبه ای سرامیکی قهوه ای مدل sahara برند کلین ولکه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

Sahara

ابعاد

9x8x8

رنگ

قهوه ای

سایر مشخصات

محفظه نگه‌داری پنبه و پد آرایشی دارای درپوش ساخت شرکت Kleine Wolke آلمان

جنس

سرامیک

جاپنبه ای سرامیکی قهوه ای sahara

جاپنبه ای سرامیکی قهوه ای sahara محصولی جدید از سری اکسسوری های مدل sahara شرکت کلین ولکه آلمان است.کلین ولکه برندی آلمانی است که بیش از ۵۰ سال پیش فعالیت خود را در این کشور آغاز و اکنون به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لوازم بهداشتی در کشورهای آلمانی زبان تبدیل شده است. در حال حاضر محصولات این برند معتبر اروپایی روزانه به ۴۰ کشور مختلف جهان صادر شده و مورد توجه و اعتماد مصرف کنندگان کشورهای مختلف قرار گرفته است. جاپنبه ای آلمانی از جنس سرامیک و با طراحی استوانه ای شکل ساخته شده است.

این جاپنبه ای قطری ۸ سانتی متری و ارتفاع ۹ سانتی متری داشته و فضای کافی برای نگهداری پنبه یا پد آرایشی را فراهم می کند. از این جاپنبه ای سبک و جمع و جور می توان در سرویس بهداشتی، حمام و یا سایر فضاهای خانه که نیاز به نگهداری از اقلام کوچک باشد، استفاده نمود. با توجه به درب دار بودن این مدل از جاپنبه ای های کلین ولکه، محتویات درون آن از رطوبت و آلودگی مصون خواهند بود.

کلین ولکه اکسسوری های سری sahara خود را در چهار رنگ مختلف عرضه کرده است. رنگ قهوه ای جاپنبه ای خارجی به آن جلوه ای خاص و یکتا داده است که در کمتر اکسسوری سرویس بهداشتی می توان یافت. این رنگ زیبا را می توان با طیف های مختلف رنگی از جمله کرم، شکلاتی و یا طیف های قرمز قهوه ای هماهنگ کرد. سطح صاف و بدون تخلخل این جاپنبه ای آلمانی، نگهداری و تمیز کردن آن را بسیار آسان ساخته است.

به آسانی و با استفاده از آب و مواد شوینده می توان این جاپنبه ای را به سرعت تمیز کرد. علاوه بر آن جاپنبه ای های آلمانی قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی را نیز دارا هستند.

محصولات منتخب