جا پنبه ای سرامیکی سفید-مشکی مدل Belimgo برند ونکو آلمانی

250,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
17477100

ویژگی های محصول

  • برند: ونکو آلمان
  • جنس: سرامیک
  • رنگ: سفید با درب قهوه ای تیره
  • ارتفاع: 11.4 سانتی‌متر
  • وزن: 390 گرم
  • مناسب برای قفسه سرویس بهداشتی یا میز آرایش
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت کالا
(1 بررسی مشتری)

برچسب ها

1 دیدگاه برای جا پنبه ای سرامیکی سفید-مشکی مدل Belimgo برند ونکو آلمانی

  1. دانیال شفیعی

    سرامیکی بود کیفیتش هم خوبه در کل مناسبه هم برای جای پنبه هم خیلی چیزای دیگه میشه ریخت داخلش

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

Belingo

معرفی جای گوش پاک کن Belingo

جا پنبه ای Belingo محصول برند آلمانی ونکو می باشد. بدنه این جای گوش پاک کن از سرامیک درجه یک ساخته شده است. رنگ اصلی این جای گوش پاک کن خارجی سفید است و بر روی آن نوشته ای به رنگ قهوه ای تحت عنوان “COTTON” نقش بسته است که نشان دهنده ی کاربرد و محتویات درون این اکسسوری است.

این رنگ بندی زیبای سفید قهوه ای ست کردن و هماهنگی این اکسسوری با سایر اقلام سرویس بهداشتی را بسیار آسان می سازد. از این اکسسوری زیبا می توانید برای نگهداری از گوش پاک کن، پدهای آرایش پاک کن، پنبه و سایر لوازم کوچک بهداشتی خود استفاده کنید. این جای گوش پاک کن خارجی دارای درب نیز می باشد.

وجود درب مانع از خیس شدن محتویات درون آن و نیز جلوگیری از انتقال آلودگی به درون آن می شود. این اکسسوری نیاز به نصب ندارد و برای استفاده از آن احتیاج به سوراخ کردن دیوار ندارید. بنابراین مکانی که جا گوش پاک کن را قرار می دهید بسته به نیاز شما به راحتی قابل تغییر می باشد. این اکسسوری زیبای آلمانی استوانه ای شکل است و قطری ۹ سانتی متری دارد.

ارتفاع کلی آن نیز ۱۱٫۴ سانتی متر می باشد. این ابعاد حجم و گنجایش مناسبی را برای نگهداری از لوازم بهداشتی شما فراهم می کند. با توجه به نگهداری از لوازم بهداشتی، خود جای گوش پاک کن باید به صورت مرتب تمیز شده و پاکیزه نگه داشته شود. بدنه سرامیکی جای گوش پاک کن آلمانی Belingo به دلیل عدم تخلخل و صاف بودن، جرم و آلودگی را درون بافتش جذب نمی کند. از این رو به آسانی شسته و تمیز می شود. این اکسسوری زیبا و کارامد را می توانید هم اکنون با قیمتی ارزان و مقرون به صرفه با ضمانت اصالت از فروشگاه ژرمن کالا خریداری نمایید.

محصولات منتخب