جا ادویه ای استیل شیک دیواری از برند ونکو

250,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
5855100

ویژگی های محصول

  • برند آلمانی
  • ساخت شرک ونکو
  • جنس کروم ضد زنگ
  • ابعاد ۲۴٫۵×۱۱٫۵×۱۶ سانتیمتر
  • تحمل وزن تا 80 کیلوگرم
  • ابعاد فضای داخلی قفسه 23.5*12 سانتی متر
  • دارای دو قلاب برای آویزان کردن اکسسوری های مختلف
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جا ادویه ای استیل شیک دیواری از برند ونکو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

وزن 1000 گرم
مدل

Bistro

وزن

508 گرم

جنس

کروم ضد زنگ

ابعاد

24.5×11.5×16 سانتیمتر

سایر توضیحات

با قابلیت اتصال به دیوار

معرفی جا ادویه ای استیل ونکو

جا ادویه ای Bistro از محصولات برند آلمانی ونکو می باشد. ونکو سابقه ای طولانی در طراحی و تولید اکسسوری های مختلف خانه از جمله ابزاری های آشپزخانه دارد. جاادویه ای Bistro محصولی زیبا و باکیفیت از مجموعه ارگانایزرها و قفسه های این برند است که می توان از آن برای نگهداری وسایل مختلف از جمله ظروف ادویه استفاده کرد. جا ادویه ای Bistro از کروم ساخته شده و بدنه ای مستحکم و مقاوم دارد. این جاادویه ای سازگاری خوبی با محیط آشپزخانه داشته و در این فضا دچار زنگ زدگی نمی شود. برای نصب این جاادویه ای نیازی به سوراخ کردن دیوار یا کاشی نخواهید داشت و در صورت لزوم می توانید بدون برجای گذاشتن اثری روی دیوار، آن را جا به جا کنید. جا ادویه ای خارجی Bistro را می توان روی سطوح مختلف از جمله کاشی، سنگ، شیشه، سیمان، چوب و… نصب کرد.

این اکسسوری زیبا در صورت نصب صحیح می تواند تا 80 کیلوگرم وزن را تحمل کند. این جاادویه ای خارجی علاوه بر ادویه، ابزاری مناسب برای نگهداری از وسایل مختلف شما از جمله وسایل مربوط به نوشیدنی ها مانند قهوه و قهوه جوش است. اندازه کلی این جا ادویه ای خارجی 26 در 15 با ارتفاع 20 سانتی متر می باشد. فضای داخلی قفسه آن 12 در 23.5 سانتی متر است و فضایی مناسب برای نگهداری از وسایل مختلف شما فراهم می کند. در یک سمت این جاادویه ای خارجی دو قلاب برای آویزان کردن اکسسوری های مختلف از جمله قاشق یا اسکوپ قرار دارد. جاادویه ای Bistro هر آن چه برای نگهداری از وسایل کوچک و کاربردی خود در آشپزخانه به آن احتیاج دارید را برای شما فراهم می کند. ظاهر درخشان و شکیل این جاادویه ای می تواند زیبا بخش چیدمان آشپزخانه شما باشد.

محصولات منتخب