جا صابونی پلاستیکی آکریلیک دودی مدل Max Grey برند اشپیرلا

230,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
1013572

ویژگی های محصول

  • برند: اشپیرلا سوئیس
  • جنس: پلاستیک آکریلیک
  • طول: 10.5 سانتی‌متر
  • رنگ: دودی شیشه ای
  • وزن: 160 گرم
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جا صابونی پلاستیکی آکریلیک دودی مدل Max Grey برند اشپیرلا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

جا صابونی Max Grey

ابعاد

10.5 × 3.5 سانتی متر ابعاد بسته بندی : 11 × 11 × 3.5 سانتی متر

جنس

آکریلیک

رنگ

شیشه ای دودی

سایر توضیحات

• مناسب برای سرویس بهداشتی و حمام • طراحی مدرن و منحصر به فرد ساخت کشور سوییس

وزن

140گرم وزن بسته بندی : 160 گرم

معرفی جا صابونی Max Grey

هدف اصلی و نهایی جاصابونی دور نگه داشتن صابون از خیس شدن مجدد و یا آلوده شدن است. جاصابونی ها از مواد مختلف و در طرح و ابعاد متفاوتی تولید می شوند. پلاستیک ارزان و مقرون به صرفه ترین انتخاب برای ساخت اکسسوری های سرویس بهداشتی است. این نوع اکسسوری ها به راحتی نمی شکنند و ترک برنمی دارند.

جاصابونی Max محصول برند اشپیرلا یکی از این نوع اکسسوری هاست. این جاصابونی سوییسی از اکریلیک بسیار باکیفیت ساخته شده است. شفافیت، سبکی و استحکام از ویژگی های اکلریلیک است. ویژگی هایی که این ماده را به گزینه ای مناسب برای ساخت اکسسوری های حمام و سرویس بهداشتی بدل کرده است. از جاصابونی زیبای Max می توانید در حمام، سرویس بهداشتی و یا آشپزخانه برای نگهداری از صابون های خود استفاده کنید. این جاصابونی خارجی دارای قطری ۱۰٫۵ سانتی متری و ارتفاع ۳٫۵ سانتی متر است.

بنابراین اغلب صابون ها به راحتی روی این جاصابونی جای گرفته و با ابعاد آن سازگارند. ارتفاع مناسب این جاصابونی نیز به خوبی صابونی را از رطوبت و آلودگی ها دور نگه می دارد. برای استفاده از این جاصابونی خارجی نیازی به سوراخ کردن دیوار و یا استفاده از ابزار خاصی ندارید. چرا که این اکسسوری زیبا غیرنصبی می باشد و کافیست آن را در کنار روشویی، روی قفسه و یا در کنار سینک آشپزخانه خود قرار دهید.

رنگ دودی این اکسسوری مطابقت خوبی با استایل های امروزی دارد و می توان آن را به سادگی با هر محیطی ست کرد. اگر شما هم به این محصول زیبای اشپیرلا علاقه مند شده اید می توانید آن را با نازلترین قیمت همراه با ضمانت اصالت از فروشگاه اینترنتی ژرمن کالا تهیه نمایید.

محصولات منتخب