جا صابونی پلاستیکی اکریلیک مدل Max Orange فانتزی برند اشپیرلا

230,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
1015383

ویژگی های محصول

  • برند: اشپیرلا سوئیس
  • جنس: آکریلیک-پلاستیک
  • طول: 10.5 سانتی‌متر
  • رنگ: نارنجی-قرمز
  • وزن: 160 گرم
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جا صابونی پلاستیکی اکریلیک مدل Max Orange فانتزی برند اشپیرلا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

جا صابونی Max Orange

ابعاد

10.5 × 3.5 سانتی متر ابعاد بسته بندی : 11 × 11 × 3.5 سانتی متر

جنس

آکریلیک

رنگ

نارنجی

سایر توضیحات

• مناسب برای سرویس بهداشتی و حمام • طراحی مدرن و منحصر به فرد ساخت کشور سوییس

وزن

160 گرم

معرفی جا صابونی Max Orange

جاصابونی از اکسسوری های پرکاربرد حمام و سرویس بهداشتی به شمار می رود. از دیرباز برای نگهداری از صابون ها از ظروف گرد و مقعر استفاده می شد. ظروفی که معمولا در کنار روشویی یا سینک قرار می گرفت. در حال حاضر نیز اگر نگاهی به بازار لوازم خانگی بیندازید، انواع مختلفی از جاصابونی در طرح و رنگ های مختلف را می توانید بیابید. این جاصابونی ها در دو نوع نصبی و غیرنصبی طراحی و تولید می شوند. جاصابونی های غیرنصبی همانند گذشته از طرفداران زیادی برخوردارند.

یکی از جاصابونی های غیرنصبی زیبای بازار جاصابونی Max برند اشپیرلای سوییس است. این جاصابونی از آکریلیک بسیار باکیفیت و به رنگ نارنجی ساخته شده است. جا صابونی خارجی Max دارای قطر ۱۰٫۵ و ارتفاع ۳٫۵ سانتی متری است. بنابراین برای طیف وسیعی از صابون ها می توان از این جاصابونی زیبا استفاده کرد. فاصله ۳٫۵ سانتی متری که این جاصابونی بین صابون و سطح روشویی ایجاد می کند، مانع از خیس شدن یا انتقال آلودگی و جرم به سطح صابون می شود.

جاصابونی Max را می توانید نه تنها به عنوان نگهدارنده ای برای صابون بلکه یک عضو دکوراتیو و زیبا در سرویس بهداشتی خود استفاده کنید. رنگ نارنجی و بدنه نیمه شفاف این جاصابونی خارجی رنگ و روحی تازه به محیط بخشیده و نگاه هر بیننده ای را به خود جلب می کند. این جاصابونی را می توان در سرویس بهداشتی، حمام یا آشپزخانه به کار برد. ظاهر زیبا و جذاب این جاصابونی برای استفاده در هتل ها، اقامتگاه ها و یا رستوران ها نیز مناسب است. نگهداری و شستشوی این جاصابونی نیز بسیار آسان است. زیرا آلودگی و جرم درون بافت آن جمع نشده و به سادگی تمیز می شود.

محصولات منتخب