جا صابونی سرامیکی مدل Polaris Petrol برند ونکو به رنگ آبی براق

240,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
21324100

ویژگی های محصول

  • برند: ونکو آلمان
  • جنس: سرامیک
  • طول: 11 سانتی‌متر
  • رنگ: آبی نفتی براق
  • وزن: 240 گرم
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جا صابونی سرامیکی مدل Polaris Petrol برند ونکو به رنگ آبی براق”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

جا صابونی Polaris Petrol

ابعاد

11x11x3 سانتی متر

جنس

سرامیک باکیفیت

رنگ

آبی متالیک

سایر توضیحات

سرامیک باکیفیت مناسب برای استفاده در سرویس بهداشتی ، حمام و آشپزخانه.

وزن

240 گرم

معرفی جا صابونی Polaris Petrol

اگر به دنبال یک جاصابونی خاص و متفاوت هستید، جاصابونی Polaris می تواند انتخابی ایده آل برای شما باشد. این جاصابونی از محصولات خاص و زیبای شرکت ونکو می باشد. برند ونکو نامی آشنا در صنعت لوازم بهداشتی اروپاست. این شرکت که بیش از ۵ دهه پیش فعالیت خود را آغاز کرده، دارای ۴ مرکز تولید بزرگ در کشورهای مختلف بوده و محصولاتش را توسط هزاران توزیع کننده در سراسر جهان به فروش می رساند. جاصابونی آلمانی Polaris از سرامیک بسیار باکیفیت و مرغوب ساخته شده است.

روکش آبی نفتی این اکسسوری زیبا، باعث جلوه ی منحصر به فرد آن شده است. به گونه ای که می تواند نگاه هر بیننده ای را در لحظه اول به خود جلب کند. اگر می خواهید به ظاهر خسته کننده و تکراری سرویس بهداشتی یا حمام خود تنوع ببخشید، جاصابونی خارجی Polaris انتخابی عالی و تکرار نشدنی است. ونکو این اکسسوری زیبا را به شکل دایره با قطر ۱۱ سانتی متر تولید کرده است. نیازی به نصب و استفاده از هیچ ابزاری برای به کاربردن این جاصابونی نخواهید داشت. کافی است آن را در مکانی که برای شما راحت تر است قرار دهید.

به سهولت می توانید آن را جابه جا کرده و یا حتی تعویض کنید. در حمام یا سرویس بهداشتی و یا حتی آشپزخانه فرقی نمی کند، جاصابونی Polaris می تواند در عین نگهداری از صابون شما، زیبا بخش محیط باشد. این جاصابونی، صابون را در ارتفاع ۳ سانتی متری از سطح نگهداری کرده و از خیس و آلوده شدن آن جلوگیری می کند. سطح صاف و نامتخلخل این جاصابونی به دلیل عدم جذب آلودگی، به سهولت تمیز می شود. از جاصابونی Polaris می توانید در منازل، هتل ها، تفرجگاه ها و یا سایر اماکن فرهنگی و ورزشی استفاده نمایید.

محصولات منتخب