جا صابونی پلاستیکی بنفش مدل Rainbow Purple از برند ونکو آلمان

ناموجود

برند:

کد کالا:
18982100

ویژگی های محصول

  • برند: ونکو آلمان
  • جنس: پلاستیک پلی استایرن
  • طول: 14.6 سانتی‌متر
  • رنگ: بنفش
  • وزن: 41 گرم
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت محصول

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جا صابونی پلاستیکی بنفش مدل Rainbow Purple از برند ونکو آلمان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

جا صابونی Rainbow Purple

ابعاد

سانتی متر 14.6 x 10.2 x 3.8

جنس

پلی استیرن

رنگ

بنفش

سایر توضیحات

مناسب برای استفاده در سرویس بهداشتی ، حمام و آشپزخانه

وزن

۴۱ گرم

معرفی جا صابونی Rainbow Purple

جا صابونی Rainbow محصول برند آلمانی ونکو می باشد. ونکو نامی آشنا در صنعت لوازم حمام، سرویس بهداشتی و آشپزخانه است. برای ونکو، کیفیت حرف اول را می زند. از این ور همواره سعی کرده است تا از بهترین ها برای تولید و طراحی محصولاتش بهره ببرد. جاصابونی آلمانی Rainbow از پلی استایرن بسیار مرغوب تولید شده است. این جاصابونی در برابر ضربه مقاوم بوده و به راحتی نمی شکند.

امری که در جا صابونی های سرامیکی بسیار متداول است. ونکو این مدل از جاصابونی های خود را در رنگ های مختلف رنگین کمان عرضه کرده است. دلیل نامگذاری این مدل از اکسسوری های ونکو نیز استفاده از رنگ های مختلف رنگین کمان بوده است. رنگ بنفش این جاصابونی آلمانی رنگی زیبا و جذاب است که می تواند نگاه هر بیننده ای را به خود متمرکز کند. اگر از فضای تکراری و یکنواخت سرویس بهداشتی خود خسته شده اید، اکسسوری های رنگی مانند جاصابونی آلمانی Rainbow انتخابی ایده آل برای شما خواهد بود.

این جا صابونی غیرنصبی است و می توانید آن را بر روی قفسه یا کنار روشویی قرار دهید. نه تنها در سرویس بهداشتی بلکه در حمام یا آشپزخانه نیز می توان از این جاصابونی خارجی کلاسیک استفاده کرد. این جاصابونی سطحی ۹ در ۱۲ سانتی متری دارد و فضای زیادی را اشغال نمی کند. بیشتر صابون ها نیز در این محدوده ابعاد قابل نگهداری می باشند. از دیگر مزایای این جاصابونی زیبا، نگهداری و شستشوی آسان آن است. کافی است از کمی ماده شوینده به همراه آب برای تمیز کردن این جاصابونی استفاده نمایید. جاصابونی Rainbow در منازل، اقامتگاه ها و حتی ساختمان های اداری قابل استفاده می باشد.

محصولات منتخب