جا مایع پلاستیکی سفید مدل fish برند ونکو طرح ماهی

ناموجود

برند:

کد کالا:
174

ویژگی های محصول

  • برند: ونکو آلمان
  • جنس: پلاستیک
  • ارتفاع: 15 سانتی‌متری
  • گنجایش و ظرفیت: 250 میلی‌لیتر
  • وزن: 155 گرم
  • رنگ: سفید با طرح ماهی
  • مناسب برای دستشویی و روی سینک ظرفشویی
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت کالا

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جا مایع پلاستیکی سفید مدل fish برند ونکو طرح ماهی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

fish

ابعاد

10x9x15 سانتی متر

سایر توضیحات

طول عمر بالاو تمیز کردن آسان دارای دهانه‌ی بزرگ به منظور پر کردن آسان دوباره‌ی مخزن کاملا مقاوم ، مناسب برای مایع صابون و لوسیون

وزن

155 گرم

جنس

پلاستیک

معرفی جا مایع مدل fish

جا مایع دستشویی یا ظرفشویی مدل Fish محصول برند آلمانی ونکو می باشد. ونکو برندی خوش‌نام و شناحته شده در زمینه طراحی و تولید ست های بهداشتی است. این برند نزدیک به نیم قرن است که در این صنعت فعالیت می کند و توانسته با تولید اکسسوری های باکیفیت و زیبا اعتماد مصرف کنندگان کشورهای مختلف را به دست آورد. پمپ مایع دستشویی Fish از پلاستیک درجه یک و مرغوب تهیه شده است.

برخلاف اکسسوری های پلاستیکی که در گذشته تولید می شدند، امروزه با پیشرفت تکنولوژی و بهبود کیفیت مواد اولیه، این اکسسوری ها نیز ظاهری زیبا و بدنه ای مقاوم یافته اند. جامایع دستشویی پلاستیکی Fish از استحکام خوبی برخوردار است و در برابر ضربه و افتادن به راحتی نمی شکند. این ویژگی با توجه به غیرنصبی بودن این جامایعی خارجی از اهمیت زیادی برخوردار است. اگر فرزند خردسالی دارید خرید این جامایع دستشویی برای تکمیل اقلام سرویس بهداشتی شما، انتخاب ایده‌آلی است.

این جا مایع دستشویی علاوه‌ بر کمک به بهداشت سرویس‌های بهداشتی، با طراحی زیبا و خاصی که دارد در زیباتر شدن فضای سرویس بهداشتی بسیار موثر است. روی سطح این جامایعی تصویر دو ماهی رنگی نقش بسته که می تواند به طور ویژه برای کودکان جذاب باشد و آن ها را به استفاده از مایع دستشویی ترغیب کند. جامایع دستشویی خارجی Fish قطری ۹ سانتی متری و ارتفاع ۱۵ سانتی متری دارد. ابعادی که گنجایش کافی برای ذخیره مواد شوینده مختلف را برای شما فراهم می کند. از این جامایعی زیبا می توانید برای نگهداری از مایع دستشویی یا لوسیون ها استفاده کرده و در سرویس بهداشتی یا حمام خود از آن بهره ببرید.

محصولات منتخب

Sorry, we couldn't find any posts. Please try a different search.