جا مسواکی دیواری شیشه ای با پایه فلزی مدل halter Basic آلمانی

330,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
17897100

ویژگی های محصول

  • برند: ونکو آلمان
  • جنس: پایه استیل و محفظه شیشه ای
  • ابعاد: 7*7*10.5 سانتی‌متری دیواری
  • وزن: 308 گرم
  • رنگ: شفاف-نقره ای
  • ارگانایزر شیک برای مسواک و خمیر دندان
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جا مسواکی دیواری شیشه ای با پایه فلزی مدل halter Basic آلمانی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

جا مسواکی halter Basic

ابعاد

7x7x10.5 سانتی متر

سایر توضیحات

دارای پیچ و رول پلاک جهت نصب مناسب برای استفاده در سرویس بهداشتی ، حمام

وزن

120 گرم

جنس

شیشه و استیل

معرفی جا مسواکی استیل halter Basic

ما روزانه از اکسسوری های مختلفی در سرویس بهداشتی مان استفاده می کنیم. اکسسوری هایی که نبودن هر کدامشان باعث اختلال در نظم زندگی ما می شود. یکی از این اکسسوری ها که علاوه بر ایجاد نظم به حفظ بهداشت نیز کمک می کند، جامسواکی ها هستند. وسایلی با شکلی مشابه لیوان که مسئول نگهداری از مسواک ها و خمیردندان هستند. این وسایل با ایستاده نگه داشتن مسواک ها، آن ها را  از آلودگی ها محافظت کرده و به خشک شدنشان سرعت می بخشند.

جامسواکی ها در دو نوع نصبی و غیرنصبی تولید و عرضه می شوند. اگر در کنار روشویی خود فضای کافی برای قرار دادن جامسواکی ندارید، جامسواکی غیرنصبی انتخاب مناسبی خواهد بود. یکی از جامسواکی های باکیفیت و زیبای بازار جامسواکی Basic محصول برند آلمانی ونکو می باشد. ونکو نامی مطرح در صنعت لوازم بهداشتی اروپاست. جامسواکی Basic از یک محفظه لیوانی شکل از جنس پلاستیک شفاف و یکی نگهدارنده فلزی تشکیل شده است. نگهدارنده فلزی این جامسواکی آلمانی از استیل ضدزنگ ساخته شده و مقاومت خوبی در شرایط مرطوب سرویس بهداشتی دارد.

لیوان پلاستیکی این جامسواکی دیواری خارجی را می توان از بخش فلزی جدا نمود. بنابراین راحت تر می توان آن را تمیز و در صورت نیاز شستشو داد. ترکیب رنگ کرومی بخش فلزی و ظاهر شفاف محفظه، ترکیبی مدرن و زیباست که با هر استایل و چیدمانی قابل تطابق است. ونکو این جامسواکی را همراه با پیچ و رول پلاک عرضه کرده و بنابراین تمام آن چه برای نصب این جامسواکی به آن نیاز دارید در اختیار شما خواهد بود. کیفیت بالا و جنس مواد به کار رفته برای ساخت این جامسواکی غیرنصبی باعث دوام و طول عمر بالای این محصول زیبا و کاربردی شده است.

محصولات منتخب