جا مسواکی فلزی مدل Pieno با استیل ضد زنگ برند ونکو

220,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
16737100

ویژگی های محصول

  • برند: ونکو آلمان
  • جنس: استیل
  • ابعاد: 6.7*6.7*10 سانتی‌متری
  • وزن: 105 گرم
  • رنگ: نقره ای
  • ارگانایزر شیک برای مسواک و خمیر دندان
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جا مسواکی فلزی مدل Pieno با استیل ضد زنگ برند ونکو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

Pieno

ابعاد

10×6.7×6.7 سانتیمتر

سایر توضیحات

مقاومت بالا مناسب برای سرویس بهداشتی مناسب برای مسواک به همراه خمیردندان

وزن

105 گرم

جنس

استیل

معرفی جا مسواکی استیل Pieno

مسواک وسیله ای بسیار مهم برای بهداشت دهان و دندان است. بنابراین باید در نگهداری آن دقت کرد. یکی از ابزار هایی که به تمیز نگه داشتن مسواک کمک می کند جا مسواکی می باشد. پس از هر بار استفاده باید مسواک را در جا مسواکی قرار دهید تا از انتقال آلودگی به داخل دهان و دندان جلوگیری کنید. جا مسواکی در بازار در طرح، رنگ و جنس های مختلف موجود می باشد.

قیمت هر کدام بسته به کیفیت و مواد به کار رفته در جامسواکی متفاوت است. جا مسواکی مدل Pieno تمام ویژگی های یک جامسواکی خوب را دارد همچنین نسبت به کیفیت و جنس از قیمت مناسبی نیز برخوردار است. این جا مسواکی خارجی از جنس استیل ضد زنگ می باشد که ماندگاری بالایی داشته و با گذشت زمان تغییر شکل نمی دهد.

از مهم ترین ویژگی های جامسواکی خارجی ضد لک، ضد باکتری بودن آن است. این جامسواکی به راحتی با آب و مواد شوینده ملایم و دستمال مرطوب به راحتی تمیز می شود. طرح زیبا و جنس استیل جا مسواکی آلمانی با هر دکوراسیونی مطابقت داشته و فضای سرویس بهداشتی شما را زیبا تر می کند. از این جا مسواکی می توانید برای نگهداری مسواک و وسایل دیگر نیز استفاده کنید. جا مسواکی خارجی طراحی منحصر به فردی دارد، لبه های بلند آن مانع از افتادن مسواک بعد از هر بار استفاده می شود و کثیف شدن آن جلوگیری می کند. جا مسواکی آلمانی نیاز به نصب نداشته و به خوبی روی میز و سینک قرار می گیرد. از جا مسواکی آلمانی می توانید در آپارتمان ها، رستوران ها، خوابگاه ها و… استفاده کنید.

محصولات منتخب