جا مسواکی سرامیکی کرمی مدل Champagane برند اشپیرلا لیوانی

250,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
1005382

ویژگی های محصول

  • برند: اشپیرلا سوئیس
  • جنس: سرامیک
  • ابعاد: 8*9 سانتی‌متری لیوانی
  • وزن: 205 گرم
  • رنگ: کرم
  • ارگانایزر شیک برای مسواک و خمیر دندان
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جا مسواکی سرامیکی کرمی مدل Champagane برند اشپیرلا لیوانی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

Atlanta Champagane

ابعاد

8×9 سانتیمتر

رنگ

کرم

سایر توضیحات

مناسب برای سرویس بهداشتی مناسب برای مسواک به همراه خمیردندان

وزن

205 گرم

جنس

سرامیک

معرفی جا مسواکی Atlanta Champagane

جامسواکی Atlanta محصولی از مجموعه اکسسوری های سرویس بهداشتی برند اشپیرلا می باشد. اشپیرلا بیش از ۶۰ سال پیش در کشور سوییس پایه گذاری شد و به سرعت به برندی مطرح در زمینه تولید لوازم و اکسسوری های بهداشتی تبدیل گشت. در حال حاضر تولیدات این برند سوییسی به بیش از ۶۰ کشور جهان صادر شده و از محبوبیت زیادی بین خریداران برخوردار است. جامسواکی Atlanta از سرامیک بسیار مرغوب تولید شده است. سطح داخلی این جامسواکی، سفید و سطح بیرونی آن کرم رنگ است.

ترکیب رنگی زیبایی که به سادگی با اقلام دیگر سرویس بهداشتی ست شده و قابل استفاده در اکثر سرویس های بهداشتی می باشد. سطح هموار و نامتخلخل سرامیک باعث می شود، جرم و آلودگی در بافت داخلی آن نفوذ نکرده و از این رو این سطح به سادگی تمیز می شود. سهولت در نگهداری و شستشوی جامسواکی به عنوان نگهدارنده ی مسواک ها از اهمیت زیادی برخوردار است. جامسواکی خارجی Atlanta در بزرگترین سطح مقطع دارای قطر ۸ سانتی متر است و ارتفاع آن نیز ۹ سانتی متر می باشد.

بنابراین علیرغم آن که فضای زیادی را اشغال نمی کند، گنجایش کافی برای نگهداری از مسواک ها و سایر اقلام بهداشتی شما را فراهم می کند. برای استفاده از این جامسواکی نیاز به سوراخ کردن دیوار تدارید و کافیست آن را در کنار روشویی و یا روی قفسه سرویس بهداشتی خود قرار دهید. ظاهر شکیل و زیبای این جامسواکی سرامیکی استفاده از آن در هتل ها، اقامتگاه ها و مجتمع ها را امکان پذیر ساخته است. طراحی این جامسواکی به صورتی است که با گذشت زمان قدیمی نشده و می توانید از آن تا سال ها در محیط زندگی خود استفاده کنید.

محصولات منتخب