جا مسواکی سرامیکی سبز مدل Atlanta برند اشپیرلا سوئیس

250,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
1013578

ویژگی های محصول

  • برند: اشپیرلا سوئیسی
  • جنس: سرامیک
  • ابعاد: 8.2*9 سانتی‌متری
  • وزن: 190 گرم
  • رنگ: سبز
  • ارگانایزر شیک برای مسواک و خمیر دندان
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جا مسواکی سرامیکی سبز مدل Atlanta برند اشپیرلا سوئیس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

Atlanta Green

ابعاد

8.2×9 سانتی متر

رنگ

سبز

سایر توضیحات

مناسب برای سرویس بهداشتی مناسب برای مسواک به همراه خمیردندان

وزن

190 گرم

جنس

سرامیک

معرفی جا مسواکی Atlanta Green اشپیرلا

جامسواکی ها میزبان مهمترین ابزار حفظ بهداشت دهان و دندان ما هستند. ابزارهایی به شکل لیوان که مسواک ها را به صورت ایستاده در کنار یکدیگر نگه می دارند. این کار نظم بیشتری به مجموعه مسواک های خانواده ما بخشیده و از آلوده شدن آن ها جلوگیری می کند. از سوی دیگر با حفظ حالت عمودی، رطوبت و آب از مسواک ها خارجی شده و زودتر خشک می شوند. این امر مانع از رشد و گسترش باکتری ها و سایر آلودگی ها می شود. اگر به دنبال یک جامسواکی کارامد هستید که علاوه بر نگهداری از مسواک های شما بتواند بر زیبا سازی سرویس بهداشتی تان نیز تاثیر گذار باشد، پیشنهاد ما به شما استفاده از جا مسواکی Atlanta محصول برند اشپیرلا است.

اشپیرلا برندی سوییسی با سابقه بیش از ۶۰ سال و از برندهای مطرح در صنعت لوازم بهداشتی اروپاست. این برند دارای دو شرکت دیگر در کشور آلمان و فرانسه بوده و به بیش از ۶۰ کشور جهان صادرات دارد. اشپیرلا اکسسوری های مدل Atlanta خود را از سرامیک بسیار مرغوب و به رنگ سبز تولید کرده است. از این رو این اکسسوری ها دارای ظاهری شکیل و مجلل هستند. علاوه بر این سطح سرامیک بسیار راحت و آسان تمیز می شود. زیرا سطحی صاف داشته و جرم و آلودگی به درون آن نفوذ نمی کند.

جامسواکی خارجی Atlanta هشت سانتی متر قطر و ۹ سانتی متر ارتفاع دارد و در مجموع گنجایش کافی برای نگهداری از مسواک ها و سایر اقلام بهداشتی را فراهم می کند. همچون سایر اکسسوری های غیرنصبی، برای استفاده از این جامسواکی خارجی نیازی به سوراخ کردن دیوار نداشته و می توانید به سادگی آن را در مکان مورد نیاز خود قرار داده و مورد استفاده قرار دهید.

محصولات منتخب