جا مسواکی شیشه ای مدل Level Glass برند اشپیرلا فانتزی

270,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
1041906

ویژگی های محصول

  • برند: اشپیرلا سوئیس
  • جنس: شیشه ای
  • ابعاد: 7*7*10 سانتی‌متری
  • وزن: 235 گرم
  • رنگ: شفاف
  • ارگانایزر شیک برای مسواک و خمیر دندان
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جا مسواکی شیشه ای مدل Level Glass برند اشپیرلا فانتزی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

جا مسواکی Level Glass

ابعاد

7x7x10 سانتیمتر

رنگ

شفاف

سایر توضیحات

مناسب برای سرویس بهداشتی مناسب برای مسواک به همراه خمیردندان

وزن

235 گرم

جنس

شیشه

جا مسواکی شیشه ای سوئیسی Level Glass

جا مسواکی یکی از وسایل مهم و ضروری برای هر خانه ای است که با سلامت دهان و دندان ما در ارتباط می باشد. جامسواکی مانع کثیف شدن مسواک شده و از انتقال بیماری به دهان و دندان ما جلوگیری می کند. جا مسواکی مدل Level Glass تولید شرکت اشپیرلا و ازجنس شیشه می باشد. در ساخت این جا مسواکی از بهترین مواد استفاده شده است. جا مسواکی خارجی طراحی منحصر به فردی دارد لبه های بلند آن باعث نگهداری بهتر مسواک و خمیر دندان شده و از افتادن و کثیف شدن آنها جلوگیری می کند. باید بدانید که روشویی مکان مناسبی برای قرار دان جامسواکی نمی باشد زیرا باعث آلودگی مسواک شما می شود.

جامسواکی سوئیسی اندازه مناسبی دارد و فضای کمی را در سرویس بهداشتی شما اشغال می کند. رنگ شفاف و شیشه ای این جامسواکی با هر دکوراسیونی مطابقت داشته و نمای زیبایی را به فضای سرویس بهداشتی شما می دهد. برای شستشوی جا مسواکی سوئیسی فقط کافیه آن را با آب و مواد شوینده ملایم و یا با دستمال مرطوب تمیز کنید. از ویژگی های دیگر جا مسواکی سوئیسی آنتی باکتریال و ضد کپک بودن آن است. شما می توانید از این محصول کابردی و زیبا در آپاتمان ها، هتل ها، خوابگاه ها و… استفاده کنید. این جا مسواکی نیاز به نصب نداشته و به خوبی روی میز و سینک قرار می گیرد.

محصولات منتخب