جا مسواکی پلاستیکی شفاف فانتزی مدل Danub برند ونکو آلمان

ناموجود

برند:

کد کالا:
21740100

ویژگی های محصول

  • برند: ونکو آلمان
  • جنس: پلاستیک و سنگ در کف جا مسواکی
  • ابعاد: 7*7*12 سانتی‌متری
  • وزن: 300 گرم
  • رنگ: شیشه ای شفاف
  • ارگانایزر شیک برای مسواک و خمیر دندان
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت محصول
(1 بررسی مشتری)

1 دیدگاه برای جا مسواکی پلاستیکی شفاف فانتزی مدل Danub برند ونکو آلمان

  1. علیرضا ملکی

    شما تامین کننده دیجی کالا هم هستید ؟

    • webadmin-site (خریدار محصول)

      بله دوست عزیز.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

جا مسواکی Danub

ابعاد

7x7x12 سانتیمتر

رنگ

شفاف

سایر توضیحات

مناسب برای سرویس بهداشتی مناسب برای مسواک به همراه خمیردندان

وزن

300 گرم

جنس

پلاستیک

معرفی جا مسواکی Danub

جامسواکی Danub محصولی متفاوت و زیبا از برند آلمانی ونکو است. ونکو برای ساخت این جامسواکی از پلی استایرن بسیار باکیفیت و درجه یک استفاده کرده است. ماده ای مستحکم و مقاوم که دوام و ماندگاری را با خود به همراه خواهد آورد. بدنه جامسواکی آلمانی Danub از دو بخش تشکیل شده است. بخش پایینی آن که بخش دکوراتیو این جامسواکی خارجی است، سنگ های تزیینی سفید و مشکی قرار دارد.

بخش بالایی نیز برای قرار دادن مسواک ها استفاده می شود. این طراحی ظاهری خاص و منحصر به فرد به این جامسواکی بخشیده است. اگر به دنبال یک جامسواکی متفاوت هستید، جامسواکی Danub می تواند انتظارات شما را برآورده سازد. این جامسواکی خارجی سطح مقطعی مربعی شکل با ابعاد ۷ در ۷ سانتی متر دارد. این ابعاد نشان دهنده فضای کمی است که این جامسواکی اشغال می کند.

برای قرار دادن این جامسواکی غیرنصبی در کنار روشویی یا بر روی شلف و قفسه های خود به فضای زیادی نیاز نخواهید داشت. این جامسواکی خارجی در جای خود روی سطح ثابت مانده و وزن مسواک ها و خمیردندان را به خوبی تحمل می کند. رنگ سفید و سیاه سنگ های تزیینی این جامسواکی و بدنه شفاف آن باعث شده بتوان این جامسواکی زیبا را به راحتی با هر دکوراسیون و چیدمانی ست کرد.

این جامسواکی به ویژه با سرویس های بهداشتی مدرن و امروزی تطابق خوبی دارد. نگهداری و تمیز کردن این جامسواکی نیز بسیار آسان است و کافی است برای شستشوی آن از آب و کمی ماده شوینده استفاده نمایید. از جامسواکی خارجی Danub می توانید در منازل، هتل ها، اقامتگاه ها و… استفاده نمود.

محصولات منتخب