جا مسواکی پلاستیکی لیوانی مدل Element برند کلین ولکه آبی رنگ

250,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
700852

ویژگی های محصول

  • برند: کلین ولکه آلمان
  • جنس: پلاستیکی
  • ابعاد: 8*8*10.5 سانتی‌متری
  • وزن: 50 گرم
  • رنگ: آبی
  • ارگانایزر شیک برای مسواک و خمیر دندان
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جا مسواکی پلاستیکی لیوانی مدل Element برند کلین ولکه آبی رنگ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

Element Blue

ابعاد

10.5x8x8 سانتی متر

رنگ

آبی

سایر توضیحات

ساخت شرکت کلین ولکه آلمان مقاومت بالا مناسب برای سرویس بهداشتی مناسب برای مسواک به همراه خمیردندان

وزن

50 گرم

جنس

پلاستیک

معرفی جا مسواکی Element Blue آلمانی

جا مسواکی مدل Element Blue تولید شرکت کلین ولکه آلمان می باشد این جا مسواکی از مرغوب ترین مواد با تکنولوژی روز دنیا ساخته شده است. جنس جا مسواکی آلمانی از پلاستیک با کیفیت بالا می باشد. این جا مسواکی تولید شرکت کلین ولکه آلمان یکی از شرکت های معتبر و معروف در زمینه تولید محصولات حمام و سرویس بهداشتی می باشد.

رنگ آبی و طراحی زیبای جا مسواکی آلمانی با هر دکوراسیونی مطابقت داشته و جلوه ای خاص به فضای سرویس بهداشتی شما می دهد. ارتفاع بلند جا مسواکی خارجی مانع از افتادن مسواک و کثیف شدن آن می شود جا مسواکی آلمانی دهانه بزرگی دارد و به شما این امکان را می دهد تا تعداد بیشتری مسواک و یا خمیر دندان را در آن قرار دهید. از مزیت های دیگر این جا مسواکی آلمانی شستشوی آسان آن است که در صورت لزوم می توانید آن را با آب و مواد شوینده ملایم تمیز کنید.

وزن سبک این جامسواکی باعث جا به جایی راحت تر آن هنگام نظافت می شود. از این جا مسواکی می توانید برای نگهداری وسایل دیگر نیز استفاده کنید. بر خلاف جا مسواکی های سرامیکی در برابر ضربه مقاوم بوده ماندگاری بالایی دارد و با گذشت زمان تغییر شکل نمی دهد می توانید سال ها از آن استفاده کنید. این جا مسواکی بهترین انتخاب برای استفاده در هتل ها، آپارتمان ها، خوابگاه ها و… می باشد.

محصولات منتخب