جا مسواکی پلاستیکی سفید طرح ماهی مدل fish برند ونکو آلمانی

195,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
176

ویژگی های محصول

  • برند: ونکو آلمان
  • جنس: پلاستیکی
  • ابعاد: 7*7*10 سانتی‌متری
  • وزن: 110 گرم
  • رنگ: سفید طرح ماهی
  • ارگانایزر شیک برای مسواک و خمیر دندان
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جا مسواکی پلاستیکی سفید طرح ماهی مدل fish برند ونکو آلمانی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

fish

ابعاد

10x7x7 سانتی متر

مناسب برای

مناسب برای سرویس بهداشتی مناسب برای مسواک به همراه خمیردندان

وزن

110 گرم

جنس

پلاستیک

معرفی جا مسواکی خارجی fish

مسواک مهمترین وسیله برای حفظ بهداشت دهان و دندان است. وسیله ای که باید به صورت روزانه و مستمر استفاده شود. به همان اندازه که مسواک ها مهم هستند، وسایل نگهداری از آن ها یعنی جامسواکی ها نیز اهمیت می یابند. جامسواکی ها، مسواک ها را ایستاده و در مکان مشخصی نگه داشته و ضمن کمک به تسریع فرایند خشک شدن آن ها، به حفظ نظم این وسایل نیز کمک می کنند.

یک جا مسواکی مناسب علاوه بر آن که باید بتواند وزن مسواک ها و خمیردندان را تحمل کند بلکه باید از نظر زیباشناسی نیز دارای ظاهری درخور و زیبا باشد. زیرا به عنوان یک اکسسوری می تواند بر ظاهر و نمای محیطی که در آن قرار دارد تاثیر بگذارد. یکی از جامسواکی های زیبا و باکیفیت بازار، جامسواکی Fish محصول برند معتبر ونکو می باشد. ونکو نزدیک به ۵۰ سال است که به تولید انواع اکسسوری های حمام و سرویس بهداشتی مشغول است و تولیداتی بسیار مرغوب و باکیفیت را روانه بازار ده ها کشور جهان کرده است.

جامسواکی آلمانی Fish از پلاستیک درجه یک و باکیفیت ساخته شده و دارای قطر ۷ و ارتفاع ۱۰ سانتی متر است. این جامسواکی فضای کافی برای نگهداری از مسواک های اعضای خانواده و خمیردندان را فراهم می کند و در عین حال فضای زیادی را در کنار روشویی شما اشغال نمی کند. روی سطح بیرونی این جامسواکی خارجی با تصاویری از چند ماهی رنگی تزیین شده است. این طراحی به ویژه برای کودکان می تواند بسیار جذاب باشد و آن ها را به استفاده از مسواک ترغیب کند. سطح صاف و هموار این جامسواکی به محلی برای تجمع جرم و آلودگی تبدیل نشده و از این رو به سهولت تمیز و از آلودگی پاک می شود.

محصولات منتخب