جا مسواکی پلاستیکی دودی مدل Max Grey برند اشپیرلا سوئیس

198,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
1013570

ویژگی های محصول

  • برند: اشپیرلا سوئیس
  • جنس: پلاستیکی
  • ابعاد: 8.5*10 سانتی‌متری
  • وزن: 110 گرم
  • رنگ: شیشه ای دودی
  • ارگانایزر شیک برای مسواک و خمیر دندان
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جا مسواکی پلاستیکی دودی مدل Max Grey برند اشپیرلا سوئیس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

جا مسواکی Max Grey

ابعاد

10×8.5 سانتی متر

رنگ

شیشه ای دودی

سایر توضیحات

مناسب برای سرویس بهداشتی مناسب برای مسواک به همراه خمیردندان

وزن

110 گرم

جنس

پلاستیک

معرفی جا مسواکی خارجی Max Grey

اشپیرلا، نامی مطرح و معتبر با سابقه ای بیش از ۶ دهه در صنعت لوازم خانگی سوییس که امروزه در بیش از ۶۰ کشور جهان حضور دارد. این نام برای مصرف کنندگان بسیاری از کشورهای جهان یاداور کیفیت، زیبایی و طراحی منحصر به فرد است. برندی که دهه ها پیش کارش را با تولید اولین پرده حمام در سوییس آغاز کرد و سپس محدوده فعالیتش را به سایر اکسسوری های حمام و سرویس بهداشتی گستراند.

یکی از مدل های پرطرفداری محصولات اشپیرلا مدل Max است. جامسواکی Max Grey یکی از محصولات این مجموعه به شمار می رود. در ساخت اکسسوری های این مدل از اکریلیک بسیار مقاوم و باکیفیت استفاده شده است. بدنه نیمه شفاف این جامسواکی خارجی ظاهری خاص به آن بخشیده است. قطر دهانه این جامسواکی نسبت به قسمت زیرین آن بیشتر بوده و همین امر موجب فاصله بیشتر مسواک ها از یکدیگر و عدم تماس بین آن ها می شود. جامسواکی Max نه تنها یک اکسسوری کاربردی است بلکه می تواند بخشی از دکوراسیون سرویس بهداشتی شما باشد.

رنگ دودی این اکسسوری برای استفاده در سرویس های بهداشتی امروزی و مدرن بسیار ایده آل است. این رنگ را می توان به سادگی با اکثر چیدمان ها ست کرد. ابعاد ۸٫۵ در ۱۰ سانتی متری این جامسواکی خارجی نشان از عدم اشغال فضای زیاد در سرویس بهداشتی شما دارد. در عین حال این اکسسوری زیبا فضای کافی برای نگهداری از مسواک های اعضای خانواد، وسایل بهداشتی کوچک شما و نیز خمیردندان را فراهم می کند.

از این جامسواکی زیبا می توانید در منازل، هتل ها، اقامتگاه ها و… نیز استفاده کنید. اگر به دنبال یک جامسواکی متفاوت و زیبا هستید می توانید تنها با چند کلیک ساده، جامسواکی Max را با ضمانت اصالت و کیفیت از ژرمن کالا خریداری نمایید.

محصولات منتخب