جا مسواکی پلاستیکی آبی فانتزی مدل Move برند اشپیرلا

165,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
1009579

ویژگی های محصول

  • برند: اشپیرلا سوئیس
  • جنس: پلاستیک پلی پروپیلن
  • ابعاد: 12*7.6 سانتی‌متری
  • وزن: 65 گرم
  • رنگ: آبی
  • ارگانایزر شیک برای مسواک و خمیر دندان
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جا مسواکی پلاستیکی آبی فانتزی مدل Move برند اشپیرلا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

جا مسواکی Move Blue

ابعاد

7.6×12 سانتی متر

رنگ

آبی

سایر توضیحات

مناسب برای سرویس بهداشتی مناسب برای مسواک به همراه خمیردندان

وزن

65 گرم

جنس

پلاستیک

معرفی جا مسواکی پلاستیک Move Blue

تعجب برانگیز است که چقدر اکسسوری های کوچک سرویس بهداشتی می توانند در ظاهر این فضا تاثیرگذار باشند. انتخاب درست این اکسسوری ها و توجه به ظاهر و رنگ شان و هماهنگی بین آن ها می تواند نمایی متفاوت به سرویس بهداشتی شما ببخشد. یکی از پراستفاده ترین اکسسوری های سرویس بهداشتی جامسواکی ها هستند.

اقلامی لیوانی شکل که مسواک، خمیردندان و وسایل بهداشتی کوچک را نگهداری می کنند. جامسواکی Move محصول برند اشپیرلا با طراحی متفاوت خود می تواند انتخابی خاص و زیبا باشد. اشپیرلا بیش از ۶ دهه پیش در کشور سوییس تاسیس شده است و یکی از صاحب نامان صنعت لوازم بهداشتی اروپا به شمار می رود. جامسواکی Move دارای طراحی شیب دار است و همین طراحی ظاهری جذاب به ان بخشیده است.

اشپیرلا برای تولید این جامسواکی خارجی از پلی پروپیلن بسیار باکیفیت استفاده کرده است. این جامسواکی از مقاومت و استحکام مناسبی برخوردار است و به راحتی نمی شکند. ابعاد ۷٫۶ در ۱۲ سانتی متری این جامسواکی خارجی نیز گنجایش کافی برای نگهداری از مسواک های اعضای خانواده و خمیردندان را فراهم می کند. جامسواکی Move انتخابی ایده آل برای افرادیست که به رنگ های شاد و جذاب علاقه مندند. چرا که اشپیرلا از رنگ هایی متنوع و عمدتا شاد برای این مدل از اکسسوری های خود بهره گرفته است.

رنگ آبی از رنگ های مورد علاقه بیشتر مصرف کنندگان برای انتخاب اکسسوری های سرویس بهداشتی است. از سایر مزیت های این جامسواکی خارجی شستشوی آسان آن است. کافی است از کمی ماده شوینده و آب برای تمیز کردن این جامسواکی کارامد و زیبا استفاده کنید.

محصولات منتخب