جا مسواکی پلاستیکی قرمز مدل Move Red برند اشپیرلا سوئیسی

165,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
1009593

ویژگی های محصول

  • برند: اشپیرلا سوئیس
  • جنس: پلاستیکی
  • ابعاد: 12*7.6 سانتی‌متری
  • وزن: 65 گرم
  • رنگ: قرمز
  • ارگانایزر شیک برای مسواک و خمیر دندان
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جا مسواکی پلاستیکی قرمز مدل Move Red برند اشپیرلا سوئیسی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

جا مسواکی Move Red

ابعاد

7.6×12 سانتی متر

رنگ

قرمز

سایر توضیحات

مناسب برای سرویس بهداشتی مناسب برای مسواک به همراه خمیردندان

وزن

65 گرم

جنس

پلاستیک

معرفی جا مسواکی خارجی Move Red

جامسواکی Move محصولی زیبا و متفاوت از شرکت اشپیرلای سوییس است. اشپیرلا در سال ۱۹۵۸ به عنوان اولین تولیدکننده پرده حمام در کشور سوییس فعالیتش را آغاز کرد و اکنون با صادرات به بیش از ۶۰ کشور جهان به برندی بین المللی تبدیل شده است. جامسواکی Move از پلی پروپیلن ساخته شده و بسیار مقاوم و مستحکم می باشد. جامسواکی پلاستیکی Move بر خلاف همتایان سرامیکی یا شیشه ای خود به راحتی نمی شکند و بنابراین طول عمر بالایی دارد. این جامسواکی خارجی دارای ابعاد ۷٫۶ در ۱۲ سانتی متر می باشد.

این ابعاد فضای زیادی را در کنار روشویی یا قفسه وسایل شما اشغال نمی کند، با این وجود گنجایش کافی را نیز برای نگهداری از مسواک ها، خمیردندان و سایر اقلام بهداشتی کوچک فراهم می کند. از اکسسوری های سرویس بهداشتی می توان به عنوان یک عضو دکوراتیو برای تزیین فضای سرویس بهداشتی استفاده کرد. کافی است بین رنگ طرح آن ها و رنگ کاشی ها و استایل سرویس بهداشتی هماهنگی مناسبی برقرار کرد. رنگ قرمز جامسواکی خارجی Move رنگی زیبا و جذاب است که می تواند روح تازه ای به فضای عمدتا یکنواخت سرویس بهداشتی شما ببخشد.

از دیگر مزیت های این جامسواکی استفاده آسان و عدم نیاز به سوراخ کردن دیوار برای نصب آن است. این اکسسوری غیرنصبی را می توان به سادگی در کنار روشویی یا روی قفسه و شلف سرویس بهداشتی قرار داد. برای شستشوی این جامسواکی نیز با فرایند سختی رو به رو نخواهید بود. با کمی ماده شوینده به همراه آب، این اکسسوری زیبا تمیز می شود. از جامسواکی Move می توان در منازل، ادارات، هتل ها و اقامتگاه ها استفاده نمود.

محصولات منتخب