جا پنبه ای سرامیکی مدل Sage cream mallow آلمانی

ناموجود

برند:

کد کالا:
5873226873

ویژگی های محصول

  • برند: کلین ولکه آلمان
  • جنس: سرامیک
  • رنگ: کرم روشن
  • ارتفاع: 10.3 سانتی‌متر
  • وزن: 99.8 گرم
  • مناسب برای قفسه سرویس بهداشتی یا میز آرایش

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جا پنبه ای سرامیکی مدل Sage cream mallow آلمانی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

Sage cream mallow

ابعاد

10.3x7x7سانتی متر

رنگ

کرم روشن

سایر مشخصات

محفظه نگه‌داری پنبه و پد آرایشی دارای درپوش ساخت شرکت Kleine Wolke آلمان

وزن

99,8 گرم

جنس

سرامیک

معرفی جا پنبه ای Sage cream mallow

ست های سرویس بهداشتی از دیرباز در منازل و ساختمان ها حضور داشته اند. وسایلی که حفظ بهداشت فردی و اجتماعی بدون آن ها میسر نخواهد بود. یکی از اقلام مجموعه اکسسوری های سرویس بهداشتی، جاپنبه ای ها هستند. از آن جا که جاپنبه ای ها کالایی پرکاربرد به ویژه برای خانم ها هستند، کیفیت و نحوه ساخت آن ها از اهمیت بالایی برخوردار است. شرکت کلین ولکه آلمان یکی از بزرگترین و معتبرترین تولیدکنندگان لوازم بهداشتی در اروپاست که فعالیت خود را بیش از 5 دهه پیش در کشور آلمان آغاز کرده است.

این شرکت با استفاده از مرغوب ترین مواد خام و به روزترین فناوری های ساخت، اقدام به تولید محصولاتی بسیار باکیفیت با ماندگاری و طول عمر بالا می کند. کیفیتی که در جاپنبه ای های mallow این شرکت به خوبی نمایان است. جاپنبه ای های مدل mallow کلین ولکه از سرامیک بسیار باکیفیت و با بهره گیری از فناوری های پیشرفته تهیه شده است.

طراحی استوانه ای و سطح موجی شکل این جاپنبه ای آلمانی، ظاهری کلاسیک و شکیل به آن بخشیده است. جاپنبه ای mallow با وجود آنکه از نوع غیرنصبی هستند، از آن جا که قطری 7 سانتی متری دارند، فضای کمی را در کنار روشویی اشغال می کنند. از این جاپنبه ای زیبا می توانید برای نگهداری پنبه یا پد آرایشی استفاده کنید.

وجود درب در این مدل از جاپنبه ای های کلین ولکه، محتویات درون آن را از خیس یا آلوده شدن محفوظ نگه می دارد. جاپنبه ای خارجی mallow به دلیل عدم جذب جرم و آلودگی به سهولت و سرعت تمیز می شود. در صورت نیاز برای شستشوی دقیق تر می توان از ماشین ظرفشویی نیز استفاده نمود. امکانی که با توجه به کیفیت بالای این جاپنبه ای ها ممکن شده است.

محصولات منتخب