جا پنبه ای سرامیکی مدل Sage salmon mallow کلین ولکه آلمان

ناموجود

برند:

کد کالا:
5873414873

ویژگی های محصول

  • برند: کلین ولکه آلمان
  • جنس: سرامیک
  • رنگ: گلبهی
  • ارتفاع: 10.3 سانتی‌متر
  • وزن: 998 گرم
  • مناسب برای قفسه سرویس بهداشتی یا میز آرایش
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت کالا

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جا پنبه ای سرامیکی مدل Sage salmon mallow کلین ولکه آلمان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

Sage Salmon mallow

ابعاد

10.3x7x7سانتی متر

رنگ

گلبهی

سایر مشخصات

محفظه نگه‌داری پنبه و پد آرایشی دارای درپوش ساخت شرکت Kleine Wolke آلمان

جنس

سرامیک

معرفی جا پنبه ای سرامیک Sage salmon mallow

جا پنبه ای سرامیک Sage salmon mallow یک از محصولات محبوب شرکت کلین ولکه آلمان است. شرکتی که به کالاهای باکیفیت و ماندگار در بازار اروپا مشهور است. این شرکت بیش از 5 دهه پیش و در سال 1968 در کشور آلمان تاسیس شد و در حال حاضر دارای شعبه ای در سوییس و حدود 5000 نمایندگی فروش در 40 کشور جهان است. کلین ولکه همواره تلاش کرده با تولید محصولاتی باکیفیت و با طول عمر بالا در برابر مصرف گرایی و تولید زباله که به معضلی بزرگ در قرن اخیر تبدیل شده است، بایستد.

جاپنبه ای mallow از سرامیک بسیار باکیفیت و با طراحی موجی شکل تهیه شده است. این طراحی موج مانند از سرخوردن و افتادن جاپنبه ای حین جابه جایی احتمالی جلوگیری می کند. از جاپنبه ای mallow  می توانید در سرویس بهداشتی یا حمام و برای قرار دادن پنبه یا پد آرایشی استفاده کنید. دارای قطری 7 سانتی متری و همراه با درب دارای ارتفاعی 10.3 سانتی متری است.

وجود درب به حفظ بهداشت و جلوگیری از آلوده و یا مرطوب شدن وسایل بهداشتی درون محفظه کمک می کند. جاپنبه ای خارجی mallow سطحی صاف و نامتخلخل دارد که همین امر مانع از جذب آلودگی و جرم بر روی سطح آن شده است. از این رو برای تمیز کردن آن کافی است از آب و کمی ماده شوینده استفاده کنید. البته کیفیت و استحکام این جاپنبه ای باعث شده پایداری لازم برای قرار گرفتن در ماشین ظرفشویی را نیز داشته باشد.

محصولات منتخب