جعبه اورگانایزر و نگهدارنده ماسک کیچن لاو پلاستیکی مناسب میز آرایش و کار

120,000 تومان

برند:

کد کالا:
KL310335

ویژگی های محصول

  • برند: کچین لاو ترکیه
  • جنس: پلاستیک مرغوب
  • ابعاد: 20/5*11*2/5 سانتیمتری
  • اورگانایزر شیک برای نگهداری ماسک
  • قابلیت جلوگیری از ورود آلودگی های ریز به داخل باکس
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جعبه اورگانایزر و نگهدارنده ماسک کیچن لاو پلاستیکی مناسب میز آرایش و کار”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

ابعاد 20.5 × 11 × 2.5 سانتیمتر
جنس

پلاستیک

رنگ

آبی, سفید, صورتی

کاور نگهدارنده ماسک کیچن لاو KITCHEN_LOVE

استفاده از ماسک نه تنها در دوران همه گیری کرونا بلکه هنگام بروز دیگر بیماری های تنفسی مانند سرماخوردگی و آنفولانزا ضروری است. ماسک از انتقال ویروس ها از طریق تنفس جلوگیری کرده و به حفظ سلامت فرد کمک شایانی می کند. ماسک ها انواع مختلفی دارند اما شاید پراستفاده ترین نوع آن ها ماسک های سه لایه باشند. برای نگهداری و ذخیره سازی این ماسک ها می توان از جاماسکی های مختلفی که به این منظور تولید شده اند، استفاده نمود.

جعبه ماسک کیچن لاو محصول کشور ترکیه یکی از خوش ساخت ترین نگهدارنده های ماسک بازار است. جعبه ماسک کیچن لاو دارای ابعاد ۲۰٫۵ در ۱۱ سانتی متر می باشد و ضخامتی ۲٫۵ سانتی متری دارد. این ابعاد کاملا مناسب ماسک های سه لایه استاندارد است و می توان به سهولت چندین ماسک پزشکی را در این جعبه ماسک خارجی ذخیره سازی کرد. این جعبه ماسک سبک و جمع و جور را می توانید به راحتی در کیف دستی یا داشبورد ماشین خود قرار داده و به سهولت جابه جا کنید. با استفاده از این جعبه ماسک خارجی همواره ماسک های شما در طول روز در محل کار یا بیرون از منزل در دسترس شما خواهند بود. این جعبه ماسک، ماسک ها را از گرد و غبار و دیگر آلودگی ها مصون نگه می دارد.

این جاماسکی خارجی برای استفاده طولانی مدت طراحی شده و در ساخت آن از پلاستیک بسیار بادوام و مقاوم استفاده شده است. مواد شیمیایی و مضری چون BPA در تولید این جعبه ماسک به کار گرفته نشده است. کیچن لاو این جعبه های ماسک را در رنگبندی مختلف ارائه کرده که می توانید بسته به سلیقه خود یک یا چند عدد از آن ها را برای خود و سایر اعضای خانواده تهیه کنید.

لطفا نظر خود در مورد کاور نگهدارنده ماسک کیچن لاو KITCHEN_LOVE را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

محصولات منتخب